توضیحات پلیس و روابط عمومی مجلس در مورد حادثه تیراندازی

فردی با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری اقدام به تیراندازی در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی کرد، که بلافاصله توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شد.

توضیحات پلیس و روابط عمومی مجلس در مورد حادثه تیراندازی

به گزارش منیبان به نقل از خبر فوری، فردی با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری اقدام به تیراندازی در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی کرد، که بلافاصله توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شد.

ساختمان مجلس شورای اسلامی در نزدیکی میدان بهارستان تهران قرار دارد و محل برگزاری نشست‌های مجلس شورای اسلامی است.

هنوز جزئیات این خبر منتشر نشده اما گفته می شود عامل این تیراندازی مجهز به سلاح شکاری بوده و بازداشت.

روابط عمومی مجلس: تیراندازی در خیابان مجاهدین اسلام ارتباطی به مجلس نداشت و به هیچ‌کس آسیبی وارد نشد

بنابر اعلام روابط‌عمومی مجلس شورای اسلامی، ساعاتی قبل فردی در خیابان مجاهدین اسلام اقدام به تیراندازی کرد و از آنجا که این اتفاق در جلوی یکی از بیمارستان‌های نزدیک ساختمان مجلس شورای اسلامی رخ داد، بازتاب رسانه‌ای وسیعی پیدا کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده از سوی مسئولان مربوطه، فردی که اقدام به تیراندازی کرد کارمند یک شرکت پالایشگاهی، متولد سال 1361 و ساکن استان اصفهان است. وی با سلاح شکاری ساچمه‌ای که دارای مجوز بود اقدام به تیراندازی هوایی کرد و بلافاصله بعد از تیراندازی بازداشت شد که در مراحل بازجویی انگیزه‌ این فرد مشخص خواهد شد.

توضیحات پلیس درباره تیراندازی در محدوده میدان بهارستان

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در این خصوص اعلام کرد: «دقایقی پیش وقوع یک فقره تیراندازی در مقابل بیمارستان شفا یحیاییان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شپ که درپی آن بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «عوامل انتظامی مستقر در محل اقدام به خلع سلاح عامل تیراندازی و دستگیر وی کردند که از این شخص یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زن کشف شد.»

برابر اعلام پلیس «خوشبختانه در این حادثه به هیچ کدام از شهروندان آسیبی وارد نشده است.»

پلیس پایتخت اعلام کرده که طلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد .

با توجه به نزدیکی این بیمارستان به ساختمان مجلس شورای اسلامی، پیش از برخی از رسانه‌ها از این اقدام با عنوان تیراندازی در مقابل مجلس شورای اسلامی نام برده بودند که توضیحات پلیس نشان می‌دهد این اتفاق در مقابل بیمارستان شفا یحیاییان در محدوده میدان بهارستان رخ داده است.


ت ت
کدخبر: 188166 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها