10 گلزن در 10 مسابقه؛ این استقلال غیر قابل پیش‌بینی

15 گل این فصل استقلال را، 11 گلزن مختلف زده‌اند. 10 بازیکن تیم نکونام و یک گل‌به‌خودی، که مدافع مس رفسنجان به این تیم هدیه داد.

10 گلزن در 10 مسابقه؛ این استقلال غیر قابل پیش‌بینی

به گزارش منیبان، استقلال در بازی سخت و حساس با ذوب آهن، فاصله زیادی با پیروزی نداشت. آن‌ها با تک گل آرمین سهرابیان، از حریف‌شان جلو بودند اما گل‌به‌خودی مهدی مهدی‌پور، اجازه نداد بازی با همان یک گل به پایان برسد. سهرابیان، مقابل ذوب‌آهن اولین گل این فصلش را زد. بازیکنی که معمولا، دور از دروازه بازی می‌کند اما مقابل ذوب‌آهن، توانست با یک شوت از راه دور در نقش ستاره استقلال ظاهر شود. این، اولین باری نیست که یک بازیکن غیر قابل پیش‌بینی در این فصل، موفق به زدن گل سرنوشت‌ساز استقلال می‌شود. تیم نکونام این فصل در لیگ برتر، 15 گل زده که یکی از آن‌ها، گل‌به‌خودی مدافع مس رفسنجان بودن است. 14 گل دیگر استقلال را، 10 بازیکن مختلف زده‌اند.

آرش رضاوند در بازی با صنعت‌نفت، اولین گل فصل استقلال را زد. امیرارسلان مطهری و صالح حردانی، زننده دو گل دیگر استقلال در آن مسابقه بودند. محمدحسین مرادمند در بازی هفته دوم با ملوان، تک گل مسابقه را وارد دروازه حریف کرد. در بازی هفته چهارم استقلال و استقلال خوزستان هم، مهرداد محمدی زننده گل سه امتیازی تیمش بود. در بازی استقلال و هوادار، کوین یامگا با گل کردن ضربه پنالتی به لیست گلزنان استقلال اضافه شد. هفته هشتم هم، آرمان رمضانی در نقش منجی استقلال ظاهر شد و تنها گل تیمش را زد. بازی استقلال و تراکتور، تیم جواد نکونام با دو گلزن تازه به پیروزی رسید. ایمان سلیمی و گوستاوو بلانکو، در آن مسابقه موفق شدند دروازه حریف را باز کنند. این هفته و مقابل ذوب آهن هم، آرمین سهرابیان توانست با یک شوت از راه دور تماشایی، به دهمین گلزن فصل استقلال تبدیل شود.مهرداد محمدی 3 گله، بهترین گلزن این فصل استقلال است و آرمان رمضانی و کوین یامگا پنالتی‌زن آبی‌پوشان، هر کدام 2 گل زده‌اند. دیگر گلزنان استقلال در این فصل، همگی یک‌گله هستند. همین هم باعث شده پیش‌بینی گلزن بعدی استقلال، دشوار به نظر برسد. نکونام که در نقل و انتقالات تابستانی نتوانست مهاجمان مورد نظرش جذب کند، ترجیح داده وظیفه گلزنی را، به همه بازیکنان تیمش بسپارد. تیمی که از مدافعان میانی و کناری تا مهاجمانش، در این 10 مسابقه روی گل‌های تیم سهم داشته‌اند.


ت ت
کدخبر: 188716 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها