زنی که رهبر انقلاب از آن به عنوان کوه یاد کردند چه کسی است؟

در ایام سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، جمعی از اقشار مختلف بانوان، صبح چهارشنبه - ششم دی‌ماه - در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

زنی که رهبر انقلاب از آن به عنوان کوه یاد کردند چه کسی است؟

به گزارش منیبان، در ابتدای دیدار امروز جمعی از زنان و دختران با رهبر انقلاب در سخنانی به طرح دیدگاههای در مورد مسائل مختلف حوزه زنان پرداختند.

زینا ابراهیم همسر شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه و مادر شش شهید، مریم شعبانی کارگردان و نویسنده تئاتر، رقیه سادات مؤمن کارشناس مطالعات زنان، فاطمه شریف نوقابی خانم‌گل و مربی سابق تیم ملی فوتسال، مینا مهرنوش کارشناس اقتصاد، شقایق حق‌جو استاد علوم پزشکی و فیزیولوژی کاربردی، فائضه غفارحدادی نویسنده حوزه ادبیات، ریحانه سادات محمودی دانش‌آموز استعدادهای درخشان و زهرا موحدنیا عضو کانون جمیعت و فرزندآوری از جمله بانوانی بودند که در سخنانی به طرح دیدگاههای خود در مورد مسائل مختلف حوزه زنان در محضر رهبری انقلاب پرداختند.

همچنین پیام ویدئویی خانم اِسراء البُحَیصی خبرنگار زن اهل غزه (https://t.me/reyhanehfans/۳۷۶۸) خطاب به حاضران و رهبر انقلاب نیز در حسینیه امام خمینی پخش شد.

از خانم زکزاکی که اینجا صحبت کردند، تشکر می‌کنم. ایشان مادر شش شهیدند. سه پسرشان در یک حادثه، سه پسرشان در یک حادثه دیگر به شهادت رسیده و این زن مثل کوه صبر کرده و مدت‌ها زندان و سختی‌های فراوان را تحمل کرده است.


ت ت
کدخبر: 193881 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها