مهری چشم به راه بازگشایی پنجره آپوئل؛ ساپینتو به هافبک محبوبش رسید

سعید مهری چشم‌انتظار باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی آپوئل نیکوزیا قبرس است تا قرارداد خود را به‌ثبت برساند.

مهری چشم به راه بازگشایی پنجره آپوئل؛ ساپینتو به هافبک محبوبش رسید

به گزارش منیبان؛ نقل‌وانتقالات زمستانه در فوتبال ایران هنوز رونق نگرفته و با وجود ثبت چندین نقل‌وانتقال، همچنان خبری از جابه‌جایی ستاره‌های سرشناس و فعالیت چشمگیر تیم‌های مدعی از جمله استقلال، سپاهان و پرسپولیس نیست. با این وجود، یکی از اتفاقات ویژه رخ داده در بازار زمستانه، جدایی سعید مهری از استقلال بود؛ هافبک خبرسازی که در ابتدای فصل هم قراردادش را با استقلال فسخ کرد اما بعد از کش‌وقوس‌های فراوان در جمع آبی‌پوشان پایتخت ماندنی شد اما بعد از دومین تصمیم او برای فسخ قراردادش با استقلال، شرایط متفاوت پیش رفت.مهری که در نیم‌فصل نخست با امضای قراردادی جنجالی و 160 میلیون تومانی در استقلال ماندنی شد، تنها 4 بار در ترکیب اصلی استقلال در نیم‌فصل اول فرصت بازی به‌دست آورد و 7 بار هم در قامت یار تعویضی وارد ترکیب آبی‌پوشان پایتخت شد اما عملکرد او برای هواداران آبی‌پوش رضایت‌بخش نبود. با این وجود، جواد نکونام اصرار به این داشت که سعید مهری در تمرینات استقلال بعد از پایان تعطیلات نیم‌فصل حضور پیدا کند و در صورت جذب هافبک جدید، اجازه خروج او از استقلال را خواهد داد.

مهری دوباره شاگرد سا پینتو

سعید مهری که پیشنهادی از آپوئل نیکوزیا قبرس دریافت کرده بود، با توجه به عدم دریافت مطالبات خود تصمیم به فسخ قراردادش با آبی‌ها گرفت و بعد از فسخ قرارداد، مطالبات قبلی‌اش را بخشید و رسماً از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شد. هافبک 25 ساله استقلال در شرایطی تصمیم به پایان همکاری با آبی‌ها گرفت که به دنبال آن بود تا بتواند لژیونر شود و به پیشنهاد باشگاه آپوئل نیکوزیا پاسخ مثبت بدهد؛ باشگاهی که هدایت تیم فوتبال آن برعهده ریکاردو سا پینتو است.

هافبک ایرانی تا سال 2027 در قبرس!

سرمربی پرتغالی فصل گذشته استقلال که در فصل جدید در تیم قبرسی مشغول به فعالیت است، علاقه زیادی به سبک بازی سعید مهری دارد و در فصل گذشته هم مهری یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب آبی‌پوشان پایتخت محسوب می‌شود. سا پینتو در ابتدای فصل امیدوار بود که بتواند مهری را همراه خود به تیم آپوئل نیکوزیا ببرد اما این انتقال نهایی نشد ولی سرانجام سرمربی پرتغالی به خواسته‌اش رسید و بعد از مذاکرات انجام شده میان مدیران باشگاه قبرسی و سعید مهری، هافبک ایرانی برای امضای قراردادی 2.5 ساله با مسئولان باشگاه آپوئل نیکوزیا به توافق رسید.مهری در حالی برای امضای قراردادی 2.5 ساله با مدیران باشگاه قبرسی به توافق رسیده که او تست‌های پزشکی را هم با موفقیت گذرانده است و در حال حاضر در قبرس چشم‌انتظار بازگشایی پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه آپوئل نیکوزیا است. این تیم قبرسی که در جدول 14 تیمی رقابت‌ها در دور نخست، با کسب 42 امتیاز صدرنشین است، از سوی فیفا پنجره‌اش بسته است و آن‌ها در تلاش هستند تا با پرداخت بدهی‌های خود بتوانند پنجره زمستانه را بازگشایی کنند و قرارداد سعید مهری را به‌ثبت برسانند.


ت ت
کدخبر: 197332 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها