واژگونی هولناک کامیون در بزرگراه آزادگان

رئیس منطقه 26 پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی یک دستگاه کامیون با بار گِل در بزرگراه "آزادگان" خبر داد و گفت: کارشناسان علت حادثه را خواب آلودگی راننده آن اعلام کردند.

واژگونی هولناک کامیون در بزرگراه آزادگان

به گزارش منیبان؛ سرهنگ محمد باقرپور، رئیس منطقه 26 پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اعلام این خبر گفت: ساعت 05:30 صبح امروز  در مسیر لاین سرعت  مسیر آزادگان به شرق ابتدای شهید رستگار  یک دستگاه کامیون  حمل بار گِل که در این مسیر در حال حرکت بوده  از مسیر خارج شده  و پس از  برخورد با جدول کناری بزرگراه واژگون می شود.

او ادامه داد : پس از اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله کارشناس و تیم گشتی منطقه 26  پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

رئیس منطقه 26 پلیس راهور تهران عنوان کرد: همچنین  با حضور جرثقیل سنگین پلیس راهور  و تلاش های  بی وقفه و زیاد راننده جرثقیل در موقعیت این حادثه ،  کامیون به حالت عادی و به کنارراه منتقل گردید و ترافیک به حالت عادی بازگشت .

این مقام انتظامی افزود : با توجه به پخش شدن بار این کامیون که گِل بوده و به خاطر لغزنده شدن سطح راه تیم های راهور منطقه 26 در این محدوده مستقر شده و به هدایت دیگر خودروها با علامت دادن توسط راکت و دست مانع از بروز حادثه ای دیگر شدند .

سرهنگ باقرپرو در خصوص علت این تصادف، گفت: علت واژگونی کامیون ، خستگی   و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه می باشد.

او از رانندگان خواست:  قبل از حرکت حتما استراحت کافی داشته باشند و در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از حرکاتی که باعث شود توجه آنها از رانندگی منحرف شود خودداری کنند.


ت ت
کدخبر: 19945 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها