حمله باورنکردنی مهدی تارتار به یحیی

مهدی تارتار در رده چهارم باسابقه‌ترین مربیان تاریخ لیگ برتر قرار گرفت.

حمله باورنکردنی مهدی تارتار به یحیی

به گزارش منیبان، مهدی تارتار در دیدار ملوان با فولاد برای سیصدوشانزدهمین بار روی نیمکت مربیگری در لیگ برتر نشست. این مربی با این آمار بالاتر از یحیی گل‌محمدی در رده چهارم با سابقه‌ترین مربیان تاریخ لیگ برتر قرار گرفت. تارتار در حال حاضر با تجربه‌ترین مربی لیگ برتر به شمار می‌آید.

تارتار مترصد رسیدن به دایی

مهدی تارتار از نظر تعداد مربیگری در لیگ برتر به فاصله کمی در حال تعقیب یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین پرسپولیس بود. با کناره‌گیری یحیی، این فرصت برای تارتار به وجود آمد تا با عبور از گل‌محمدی در رده چهارم باسابقه‌ترین مربیان تاریخ لیگ برتر قرار گیرد. علی دایی با 328 در جایگاه سوم این رده‌بندی جای دارد و تارتار در پایان این فصل می‌تواند در کنار این مربی قرار گیرد.دستیابی به 2 رده نخست با سابقه‌ترین مربیان تاریخ لیگ برتر، چالش سختی محسوب می‌شود. مجید جلالی با 416 بازی دومین مربی باسابقه است و امیر قلعه‌نویی با 570 بازی رکورددار است و به نظر می‌رسد که رسیدن به آمار این دو سرمربی کار ساده‌ای نباشد.

باثبات مثل تارتار

مهدی تارتار، مربیگری در لیگ برتر را از لیگ هشتم به عنوان مربی - بازیکن در راه‌آهن آغاز کرد. از این مربی در سال‌های نخست مربیگری بیشتر به عنوان مربی جایگزین استفاده می‌شد و تا لیگ پانزدهم علی‌رغم حضور مستمر در لیگ هیچ وقت از ابتدا تا انتهای یک فصل مربیگری نکرد.تارتار در لیگ شانزدهم در لیگ برتر مربیگری نکرد و پارس‌جنوبی را از لیگ یک به لیگ برتر آورد و از لیگ هفدهم فصل تازه‌ای از مربیگری تارتار آغاز شد. این مربی تنها مربی است که از لیگ هفدهم در تمام هفته‌ها مربیگری کرده و 7 فصل است که حتی یک هفته هم بدون تیم نبوده و با این آمار در جمع 4 مربی باسابقه تاریخ لیگ برتر قرار گرفت.


ت ت
کدخبر: 203738 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها