درگیری بر سر صلاح؛ کت تن کیست؟

لیورپول درخواست معافیت صلاح از تیم ملی را دارد و مصر کاملا با این ایده مخالف است.

درگیری بر سر صلاح؛ کت تن کیست؟

به گزارش منیبان، جام ملت‌های آفریقا، اختلافات لیورپول و تیم ملی مصر را زیاد کرد. محمد صلاح، بال مصری قرمزها در این تورنمنت دچار مصدومیت شد و برای مداوا، پزشکان لیورپول را به تیم ملی‌اش ارجح دید.  صلاح برای لیورپول مهره‌ای کلیدی محسوب می‌شود و تمام تلاش این تیم سلامت کامل بازیکن بوده اما مصر کینه روزهای جام ملت‌ها را در دل دارد.

داستان درگیری

پس از پایان جام ملت‌ها و با توجه به وضعیت صلاح، پزشکان لیورپول تصمیم گرفتند بهتر است این بازیکن مدتی از ترکیب دور باشد تا سلامتش کاملا تضمین شود. در همین روزهایی که لیورپول برای استفاده از صلاح وسواسی جدی دارد، تیم ملی مصر قصد دارد کاپیتانش را برای دیدارهای دوستانه در اختیار داشته باشد. لیورپول پس از اطلاع از موضع مصر طی نامه‌ای رسمی از تیم ملی محمد صلاح خواست به دلیل ناآمادگی، صلاح را از حضور در تیم ملی و برای دیدارهای دوستانه معاف کنند تا بتواند فرم مناسب خود برای بازی‌ کردن را به دست آورد. در مقابل، مصر کاملا با این درخواست مخالف است و می‌خواهد نهایت استفاده را از بال تاثیرگذار و کاپیتانش داشته باشد.

منطق لیورپولی‌ها

لیورپول پس از جام ملت‌ها تنها یک بار و آن هم به صورت تعویضی از صلاح استفاده کرده و عملا مصدومیتی که او در تیم ملی تجربه کرد، کاملا بال لیورپول را از ترکیب قرمزها دور کرده. لیورپول اعتقاد دارد سن صلاح و عدم توجه به وضعیتش باعث مصدومیت‌های بزرگ برای او خواهد شد و بهتر است استفاده از این بازیکن به مرور و با بررسی دقیق صورت پذیرد. آنها این موضوعات را کاملا برای مصری‌ها شرح داده‌اند اما نتیجه‌ای نداشت. لیورپول احساس می‌کند عدم توجه به وضعیت صلاح می‌تواند حرفه این ستاره را به خطر بیاندازد.

دیدگاه مصری‌ها

 تیم ملی مصر احساس می‌کند لیورپول رفته رفته می‌خواهد رابطه صلاح با کشورش را تیره کند. آنها بهترین پزشکان و متخصصان را برای رفع آسیب‌دیدگی صلاح در اختیار داشتند اما نگرانی‌های لیورپول باعث شد تا در جام ملت‌ها او به انگلیس بازگردد. مصر از درخواست جدید لیورپول بسیار عصبانی است زیرا هیچ خبری از وضعیت صلاح ندارند و دعوت او به اردوی ابوظبی بیشتر برای بررسی وضعیت این ستاره بوده است. گفته می‌شود رفتارهای کادر فنی لیورپول باعث شده محمد صلاح حتی به تماس‌های مسئولان فنی مصر پاسخ ندهد و این موضوعات ناراحتی زیادی برای مصر ایجاد کرده است. جنگ و درگیری بین مصر و لیورپول هیچ اتفاقی خاصی را رقم نمی‌زند اما قطعا می‌تواند سلامت محمد صلاح را به دردسر بیندازد و احتمالا بازنده این درگیری بین تیم باشگاهی و تیم ملی، تنها بازیکن مصری باشد.


ت ت
کدخبر: 204423 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها