دولت بایدن تحریم شد!

شورای روابط آمریکایی – اسلامی (CAIR) به دلیل موضع دولت بایدن در قبال اسرائیل و افزایش خشونت‌های این رژیم در نوار غزه مراسم جشن عید سالانه کاخ سفید را تحریم کرد.

دولت بایدن تحریم شد!

به گزارش منیبان، از نشریه هیل، شورای روابط آمریکایی اسلامی که یک سازمان برجسته مسلمانان در آمریکا است صبح یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد در مورد واکنش فوق العاده ناامید کننده و عمیقاً آزار دهنده کاخ سفید دربرابر خشونت‌های رژیم صهیونیستی، این سازمان به دیگر گروه‌ها برای تحریم مراسم عید سالانه کاخ سفید می‌پیوندد.

نیاهاد عواد دبیرکل شورای روابط آمریکایی اسلامی تاکید کرد که ما با وجدان خوب نمی‌توانیم عید را در کنار دولت بایدن جشن بگیریم  زیرا حضور در این مراسم به معنای واقعی کلمه به بمب گذاری بی رویه مردان، زنان و کودکان بی‌گناه در دولت آپارتاید اسرائیل کمک و آن را توجیه می‌کند.

به گفته عواد، جو بایدن رییس جمهوری آمریکا از قدرت سیاسی و اقتدار اخلاقی برای جلوگیری از این بی عدالتی‌ها برخوردار است، ما از او می خواهیم در کنار قربانیان بایستد.

دبیرکل شورای روابط آمریکایی اسلامی افزود: اگر کاخ سفید با مرگ روز افزون کودکان فلسطینی به شیوه غیراخلاقی کنار بیاید، باید گفت که در معرض آسیب رساندن شدید به روابط بایدن با مسلمانان آمریکایی و دیگر افرادی است که از حقوق مدنی و انسانی دفاع می کنند.

سناتور برنی سندرز عضو کنگره آمریکا نیز در نوشتاری با اشاره به کمک سالانه نزدیک به چهار میلیارد دلاری آمریکا به رژیم صهیونیستی، گفته است که کشورش دیگر نمی‌تواند برای اقدامات دولت راستگرای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و رفتار غیر دمکراتیک و نژادپرستانه اش در خاورمیانه، عذرخواهی کند.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوشنبه گذشته حملات وحشیانه‌ای را به نوار غزه آغاز کرده که تاکنون صدها غیرنظامی که اکثر آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، به شهادت رسانده‌ است.

نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین در غزه نیز به تلافی جنایات رژیم صهیونیستی و در پاسخ به این رژیم، صدها موشک به سرزمین های اشغالی شلیک کرده‌اند.


ت ت
کدخبر: 20580 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها