خبر تازه درباره گزینه «عجله دارم» اسنپ و تپسی
بر اساس نظریه معاونت حقوقی ریاستجمهوری، گزینه «عجله دارم» مصداق گرانفروشی نیست و سکوهای تاکسی اینترنتی میتوانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند.
![خبر تازه درباره گزینه «عجله دارم» اسنپ و تپسی](https://cdn.moniban.ir/thumbnail/jSs87I3xnbrq/1XqT3GQifpSNsaHEg4HshxKxG7Jv_TEYARqKkbsB7yo13pWQ39WIGraf2rKkBCG50wlQNksBW2usAWPOC98MYf5ofEGjHcLL/%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE.jpg)
به گزارش منیبان به نقل از خبرآنلاین، بر اساس نظریه معاونت حقوقی ریاستجمهوری، گزینه «عجله دارم» مصداق گرانفروشی نیست و سکوهای تاکسی اینترنتی میتوانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند.
براساس گزارش پیوست، بر اساس نظریه معاونت حقوقی ریاستجمهوری، گزینه «عجله دارم» مصداق گرانفروشی نیست و سکوهای تاکسی اینترنتی میتوانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند.
نتیجه صورتجلسه با موضوع «حذف گزینه عجله دارم» که در نهم خردادماه به امضای رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسبوکار کشور، «سید امیر سیاح» رسیده است، نشان میدهد گزینه عجله دارم مصداق گرانفروشی نیست و پلتفرمها میتوانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند.
این در حالی است که سازمان تعزیرات حکومتی در اسفندماه گذشته، گزینه عجله دارم را مصداق گرانفروشی اعلام کرد و پلتفرمهای تاکسی اینترنتی مجبور به حذف این گزینه از خدمات خود شدند.
در این صورتجلسه آمده است: بر اساس نظریه معاونت حقوقی ریاستجمهوری، گزینه «عجله دارم» در سکوهای اینترنتی مصداق گرانفروشی نیست و سکوهای تاکسی اینترنتی میتوانند این گزینه را به خدمات خود برگردانند و سکوها مکلفند اطلاعات آنالیز قیمتگذاری خود را طی دو هفته به دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمانهای صنفی کشور ارائه کنند.