فیفا ایرانی‌ها را شوکه کرد ! / پشت پرده این حرکت چه بود ؟ +عکس

پستی از صفحه رسمی فیفا در اینستاگرام منتشر شد که کاربران ایرانی را شوکه کرد.

فیفا ایرانی‌ها را شوکه کرد ! / پشت پرده این حرکت چه بود ؟ +عکس

به گزارش منیبان ؛ امروز لیونل مسی قدم در 37 سالگی گذاشت. او این کار را در شرایطی متفاوت از سال‌های قبل انجام می‌دهد و در اردوی تیم ملی آرژانتین شمع‌ها را فوت خواهد کرد. او امسال این کار را با سه ستاره روی سینه و بعد از رهایی از فشار قهرمان کردن آلبی سلسته در جهان انجام می‌دهد.

موجی از پیام های تبریک از سراسر دنیا از سوی هواداران و چهره های معروف به سمت مسی سرازیر شد اما عجیب ترین اتفقا تبریک تولد فیفا به فارسی بود.

صفحه رسمی فیفا با انتشار یک تصویر و متنی فارسی تولد برنده ۸ توپ طلا را تبریک گفت.

فیفا برای مسی نوشت: «تولدت مبارک لیونل مسی، آرزوی موفقیت بیشتر، سلامتی و عشق بی پایان به بازی زیبا برایت داریم.»

3cj2b351

پستی از صفحه رسمی فیفا در اینستاگرام منتشر شد که کاربران ایرانی را شوکه کرد. افرادی که صفحه رسمی فیفا را دنبال می‌کنند پستی از تبریک فیفا به مناسبت تولد مسی به زبان فارسی دیدند.

این در حالی است که این پست اینستاگرامی تنها برای کاربران داخل ایران نمایش داده می‌شود و کاربرانی با IP خارج از ایران، این پست را نمی‌بینند.

پیج فیفا به کمک تکنولوژی جدید متا (اینستاگرام) در نظر دارد پست‌های متناسب با موقعیت‌های جغرافیایی برای کاربرانش تهیه و تولید کند.

پیشتر این اتفاق در فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و اولسان هیوندای توسط صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه شد و عادل فردوسی‌پور توانست برای کاربران ایرانی، این بازی را گزارش کند.

 


ت ت
کدخبر: 222310 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها