سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد:

واژگونی هولناک خودرو در ارتفاعات وردیج با هفت سرنشین+ عکس

جلال ملکی از وقوع حادثه خودرویی در ارتفاعات وردیج، واقع در جاده وردیج بعد از روستای واریش خبر داد.

واژگونی هولناک خودرو در ارتفاعات وردیج با هفت سرنشین+ عکس

به گزارش منیبان؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در خصوص جزئیات این حادثه گفت: ساعت 8:42 صبح امروز یک مورد حادثه خودرویی در ارتفاعات وردیج، واقع در جاده وردیج بعد از روستای واریش به  سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران گزارش شد.

او افزود: گروه نجات ویژه کوهستان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی تصریح کرد: در انتهای جاده روستای واریش که آسفالت به پایان می رسد و آتش نشانی خودروهای دو محور و شاسی بلند که مختص این مناطق است در اختیار دارد در محل حضور پیدا می کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: یک دستگاه جیپ بدون سقف در مسیر انتهایی جاده خاکی که یک مسیر پاکوب وجود داشت و مناسب عبور ماشین نیست با هفت سر نشین واژگون شده بود سرنشینان 3 خانم و 4 آقا با میانگین سنی 30 تا 35 سال بودند.

او بیان کرد: این خودرو پس از واژگونی مسیری حدودا 10 متری پایین تر از جاده پرتاب می شود و پس از برخود با یک اصله درخت متوقف می شود. چند نفر از خودرو به بیرون پرتاب شده بودن و همگی مصدوم شدند.

واژگونی

ملکی ادامه داد: در محل به کمک نیروهای هلال احمر کمک های اولیه به مصدومان ارائه شد. چهار تن از این افراد خود قادر به جابجایی و پایین آمدن به سطح جاده اصلی بودند اما سه نفر  دیگر به دلیل مصدومیت بیشتر به کمک بسکت های حمل مصدوم به جاده اصلی حمل شدند و تحویل آمبولانس های هلال احمر شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

حمل


ت ت
کدخبر: 22414 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها