مرگ فجیع در واژگونی موتورسیکلت

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی یک موتورسیکلت در محدوده سه راه یاسر و فوت راکب آن در این حادثه خبر داد .

مرگ فجیع در واژگونی موتورسیکلت

به گزارش منیبان؛ سرهنگ مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در ساعت 05:00 صبح امروز  یکفقره واژگونی موتورسیکلت در محدوده خیابان عمار قبل از سه راه یاسر  به اپراتور پلیس راهور تهران بزرگ اعلام می شود .

او گفت: تیم کارشناسی منطقه 1 پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از بررسی های به عمل آمده تیم کارشناسی مشخص شد  راکب موتورسیکلت که در این مسیر مشغول حرکت بوده ، پس از  آنکه نتواسته موتورسیکلت خود را کنترل نماید واژگون شده و به شدت با زمین برخورد می کند  که این واژگونی باعث فوت این راکب در محل حادثه می گردد .

مومنی بیان کرد: در خصوص این تصادف صورتجلسه ای  تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری مربوطه  شد.

این مقام پلیسی از راکبان موتورسیکلت خواست: حین رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند و  تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری کنند.


ت ت
کدخبر: 22905 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها