گران‌ترین نقل و انتقال تابستانه فوتبالی

در فاصله سه هفته‌ای تا پایان نقل و انتقالات تابستان 2024، نگاهی داریم به گران‌ترین انتقال‌های تابستانی.

گران‌ترین نقل و انتقال تابستانه فوتبالی

به گزارش منیبان ؛ ساعاتی پیش، دومینیک سولانکه به صورت رسمی از بورنموث راهی تاتنهام شد. مهاجم انگلیسی ضمن ثبت بهترین فروش گیلاس‌ها، رکورد نقل و انتقالاتی تاتنهام را نیز جابه‌جا کرد. طی انتقالی که می‌تواند تا 65 میلیون پوند افزایش یابد، سولانکه گران‌قیمت‌ترین انتقال تابستان 2024 به شمار می‌رود. لنی یورو، مدافع جوان منچستریونایتد که از لیل راهی اولدترافورد شد با 62 میلیون یورو در جایگاه دوم ایستاده است. موسی دیابی با تکمیل انتقال 60 میلیون یورویی به الاتحاد عربستان، مهم‌ترین خرید باشگاه سعودی از فوتبال اروپا است. ژائو نوس از بنفیکا به پاری سن ژرمن و آمادو اونانا از اورتون به استون ویلا، دیگر خریدهای گران تابستان را تشکیل می‌دهند. 

100820241723319796

گفتنی است با تکمیل انتقال خولیان آلوارز به اتلتیکو مادرید (95 میلیون یورو) و پدرو نتو (63 میلیون یورو)، این دو بازیکن در بین گران‌ترین‌ها جایگاه مهمی خواهند داشت. همچنین باید نیم‌نگاهی به تحولات ویکتور اوسیمن در ناپولی داشت. 

نام بازیکن انتقال قیمت (بدون پاداش) دومینیک سولانکه از بورنموث به تاتنهام 64.3 میلیون یورو  لنی یورو  از لیل به منچستریونایتد  62 میلیون یورو  موسی دیابی از استون ویلا به الاتحاد عربستان 60 میلیون یورو  ژائو نوس از بنفیکا به پاری سن ژرمن  59.92 میلیون یورو آمادو اونانا  از اورتون به استون ویلا 59.35 میلیون یورو  دنی اولمو  از لالپزیش به بارسلونا 55 میلیون یورو مایکل اولیسه از کریستال پالاس به بایرن مونیخ 53 میلیون یورو داگلاس لوئیز از استون ویلا به یوونتوس 51.5 میلیون یورو ژائو پالینیا از فولام به بایرن مونیخ 51 میلیون یورو اندریک از پالمیراس به رئال مادرید 47.5 میلیون یورو 

 

 


ت ت
کدخبر: 229690 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها