در روسیه؛

خطر بزرگ دفع شد/۱۰۰ تولید کننده غیرقانونی سلاح دستگیر شدند

سازمان امنیت فدرال روسیه از دستگیری ۱۰۰ تولید کننده غیرقانونی سلاح در این کشور خبر داد.

خطر بزرگ دفع شد/۱۰۰ تولید کننده غیرقانونی سلاح دستگیر شدند

به گزارش منیبان، روابط عمومی سازمان امنیت فدرال روسیه (ف.اس.ب) روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد: ۱۰۰ تولید کننده غیرقانونی سلاح در ۲۵ منطقه روسیه دستگیر شدند.

در گزارش آمده است: ماموران سازمان امنیت فدرال روسیه ۲۹ مرکز غیرقانونی تولید سلاح را در ۲۵ منطقه روسیه ازجمله مسکو، استان های آرخانگلسک، ولادیمیر، ایرکوتسک، بلگورود، نیژگوراد، نووگراد، نووسیبیرسک، راستف، ساراتف، اسمولنسک، تورسکوی، اسمولنسک و جمهوریهای داغستان، ماردووی، اودمورتی و آلتای را شناسایی کرده و بستند. 

 از این مراکز تولید سلاح انواع سلاح های خوکار و اسلحه های کمری ساخت روسیه و خارجی ازجمله تفنگ ام.۱۶ آمریکایی و اسلحه موزر آلمانی بدست آمد.

علاوه بر آن ۷ بمب دست ساز و ۲۱ گلوله توپ و ۱۸ عدد نارنجک و بیش از ۹۳ هزار عدد فشنگ انواع تفنگ نیز از این مراکز ضبط شد.

در گزارش سازمان امنیت فدرال روسیه خاطرنشان شده است که این چهارمین سری از اقدامات علیه تولید کنندگان غیرقانونی سلاح در روسیه از آغاز سال جاری میلادی تاکنون است. 

پس از حادثه سه هفته پیش تیراندازی در مدرسه در قازان پایتخت جمهوری تاتارستان که به کشته شدن ۹ نفر و مجروح شدن ۲۰ تن دیگر انجامید مقامهای روسیه خواستار سخت تر شدن کنترل سلاح در این کشور و لزوم تشدید مقررات خرید و نگهداری سلاح در این کشور شده اند. 


ت ت
کدخبر: 23001 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها