قیمت FMC SX5 خودروسازی فردا در بازار آزاد مشخص شد

شرکت خودروسازی فردا از چند روز قبل، شماره گذاری FMC SX5 را با مدل ۱۴۰۰ شروع کرده و حال می بینیم که این کراس اوور جدید در بازار آزاد قیمت گذاری شده است.

قیمت FMC SX5 خودروسازی فردا در بازار آزاد مشخص شد

 گزارش منیبان به نقل از اسب بخار، سری اول کراس اوور SX5 فردا موتورز با قیمت قطعی ۶۲۹ میلیون تومان و تخفیف نقدی ۴۰ میلیون تومان ثبت نام شد. به عبارت ساده تر معیار محاسبه سود مشارکت و تأخیر برای مشتریان این شرکت، عدد ۵۸۹ میلیون تومان بوده و با توجه به سود مشارکت، FMC SX5 را با قیمتی کم تر از این عدد تحویل گرفته اند. حال می بینیم که در روزهای گذشته آگهی های فروش این کراس اوور مونتاژی در فضای مجازی و وبسایت های خرید و فروش خودرو درج شده است و دلالان و فروشندگان  قیمت ۶۰۹ و ۶۱۰ میلیون تومان  را برای این خودرو اعلام می کنند. پیگیری های انجام شده  نشان می دهد که این قیمت برای حواله های نزدیک به تحویل است و نمونه های آماده تحویل با  قیمتی فراتر از ۶۲۰ میلیون تومان  برای فروش گذاشته شده اند. اما نکته قابل توجه این است که با توجه به شرایط رکودی بازار خودرو، هنوز خرید و فروش قطعی در نمایشگاه ها برای FMC SX5 خودروسازی فردا ثبت نشده است.

با این حال، درج آگهی فروش این خودرو نشان می دهد که تحویل به نسبت گسترده این کراس اوور جدید از سوی فردا موتورز شروع شده است و به احتمال زیاد در هفته های آتی، تردد این خودروی مونتاژی در جاده های کشور بیش تر می شود. در حال حاضر، شرکت خودروسازی فردا دور جدید پیش فروش FMC SX5 را با قیمت قطعی و تخفیف ۲۰ میلیون تومان آغاز کرده و موعد تحویل را ۱۲۰ روزه اعلام نموده است. همچنین در کنار فروش این کراس اوور، خودروسازی فردا پیش فروش ۱۲۰ روزه سدان جدید ۵۱۱ را با قیمت قطعی نیز آغاز کرده است.


ت ت
کدخبر: 23241 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها