گرانقیمت ترین بازیکن فوتبال فانتزی اعلام شد

با تغییر قیمت فوتبال فانتزی، رضا غندی‌پور بیش از هر بازیکنی در این فصل قیمتش اضافه شده است.

گرانقیمت ترین بازیکن فوتبال فانتزی اعلام شد

به گزارش منیبان، این فصل از فوتبال فانتزی با تغییرات جالبی نسبت به فصل گذشته همراه بوده است. یکی از مهم‌ترین تغییرات، متغییر بودن قیمت بازیکنان در طول فصل است. این تغییرات به صورت روزانه است و به اطلاع کاربران خواهد رسید. 

با تغییر قیمت در فوتبال فانتزی بیشتر آشنا شوید

ارزش یک بازیکن در فوتبال فانتزی مانند هر بازار دیگری با افزایش یا کاهش تقاضا تغییر می‌کند. اگر بازیکنی آن‌قدر درخشان ظاهر شود که کاربران زیادی اقدام به جذب آن کنند، قیمت‌اش اضافه می‌شود و ممکن است که آن‌قدر بد باشد که کاربران اقدام به فروش آن خواهند کرد که در این حالت قیمت این بازیکن کاهش می‌یابد. تغییر قیمت به صورت روزانه و به صورت 0.1 واحد قیمت خواهد بود. این تغییر قیمت در ارزش و بودجه تیم هر کاربر اعمال خواهد شد. مثلاً اگر ارزش تیم کاربری ۱۰۰ واحد باشد، با کاهش 0.1 واحد قیمت یک بازیکن ارزش این تیم 99.9 خواهد شد و در صورتی‌که این کاربر بخواهد از کارت نقل‌وانتقال آزاد استفاده کند، به جای 100 واحد پول، 99.9 واحد پول بودجه در اختیار دارد. برای اطلاع از آخرین وضعیت قیمت بازیکنان، به صورت مستمر اخبار فوتبال فانتزی را دنبال کنید. 

غندی‌ پور گزینه جذاب برای فانتزی‌بازها

رضا غندی‌پور مهاجم جوان ملوان بیش از هر بازیکن دیگری در این دوره جلب توجه کرده است. این بازیکن که کمتر کسی توقع درخشش آن را داشت تا به این جای فصل ۳ گل زده است و همین مساله باعث افزایش تقاضای آن شده و این بازیکن در روز گذشته هم برای سومین بار شاهد افزایش قیمت بود.  کاوه رضایی دیگر بازیکنی که بود با توجه به نمایش موفقش گرانتر شد. ۲۹ بازیکن هم در امروز قیمتشان کم شد. امین قاسمی‌نژاد، گوستاوو بلانکو، شروین بزرگ، علی قربانی، حسین پورحمیدی، علیرضا جعفرپور، محمدجواد محمدی، سعید واسعی، سیاوش یزدانی، امیرمسعود سرآبادانی، امید حامدی‌فر، مهدی عبدی، آرمین سهرابیان، حمید بوحمدان، کمال کامیابی‌نیا، آریا برزگر، محمدحسین زواری، جلال‌الدین ماشاریپوف،  ایوب کلانتری، حسین نخودکار، آرش رضاوند، رضا اسدی، تدی آکومو، متین کریم‌زاده، محمد نژادمهدی، حمیدرضا طاهرخانی، روزبه چشمی و هادی محمدی این بازیکنان هستند. 

 


ت ت
کدخبر: 233518 تاریخ انتشار
منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها