این مرد روانی 14 نفر را به فجیع ترین روش ممکن سلاخی کرد!+جزئیات هولناک

لس آنجلس، ایالت کالیفرنیا - در روز سه‌شنبه، پلیس لس آنجلس موفق شد "قهرمان خونین"، قاتل سریالی معروف به نام اریک دوناوان را پس از یک سال جستجو و فرار دستگیر کند. دوناوان که به دلیل روش‌های بی‌رحمانه‌اش در قتل و انگیزه‌های پیچیده‌اش شناخته می‌شود، مسئول مرگ 14 نفر در مناطق مختلف لس آنجلس بود.

این مرد روانی 14 نفر را به فجیع ترین روش ممکن سلاخی کرد!+جزئیات هولناک

به گزارش منیبان؛ پرونده "قهرمان خونین" با قتل اولین قربانی، که در اوایل 2023 به وقوع پیوست، آغاز شد. اریک دوناوان به دلیل انتخاب قربانیانش از میان افراد ضعیف و آسیب‌پذیر، به سرعت توجه رسانه‌ها را جلب کرد. او قربانیانش را با شبیه‌سازی یک شخصیت قهرمان و دلسوز به دام می‌انداخت و سپس به شیوه‌ای خشونت‌آمیز به قتل می‌رساند.

دستگیری و شواهد

دستگیری اریک دوناوان پس از یک تعقیب و گریز پیچیده در چندین ایالت به وقوع پیوست. اطلاعات به دست آمده از تماس‌های تلفنی و تحقیقات پزشکی قانونی در کنار شاهدان عینی، منجر به شناسایی و دستگیری او شد. پلیس موفق شد دوناوان را در یک خانه مخفی در حومه لس آنجلس دستگیر کند و شواهدی از جمله یک دفترچه یادداشت حاوی اعترافات و نقشه‌های قتل‌ها را به دست آورد.

واکنش عمومی و ادامه تحقیقات

دستگیری "قهرمان خونین" موجی از شادی و آرامش را در جامعه ایجاد کرد. خانواده‌های قربانیان و گروه‌های حمایتی از این خبر ابراز رضایت کردند. پلیس اعلام کرده که تحقیقات برای بررسی ارتباطات دیگر مظنونین و انگیزه‌های عمیق‌تر دوناوان ادامه دارد.


ت ت
کدخبر: 233644 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها