هیچ نگرانی برای کمبود بنزین در تهران وجود ندارد

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: در بحث تامین و توزیع بنزین هیچ مشکلی وجود ندارد و تقریبا تمام مخازن جایگاه‌ها پر شده است و انبارها به میزان کافی ذخایر بنزین دارند.

هیچ نگرانی برای کمبود بنزین در تهران وجود ندارد

به گزارش منیبان؛ فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با بیان اینکه تا ساعاتی دیگر پالایشگاه تهران وارد مدار تولید می شود، گفت: بنزین تهران صرفا از پالایشگاه تهران تامین نمی‌شود و منابع تامین دیگری نیز داریم؛ لذا جای نگرانی از این بابت وجود ندارد.

او اظهار کرد: خواهش ما این است که مردم به پمپ بنزین ها هجوم نیاورند. در حال حاضر نیز سوخت رسانی در سطح شهر تهران طبق روال عادی و سابق ادامه دارد.

همچنین اسدالله قلیزاده، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده های نفتی کشور نیز در این رابطه گفت: شب گذشته به دلیل وجود نگرانی شاهد صفهای طولانی در پمپ‌بنزین ها بودیم اما در حال حاضر شرایط نرمال است و تمام جایگاه روال عادی کار خود را پیش می برند.

او با بیان اینکه حمل فراورده نیز به طور همیشگی انجام می شود و جایگاه ها هیچ مشکلی برای تامین و ذخیره بنزین ندارند، اظهار کرد: تا این لحظه با مدیریتی که انجام شده است هیچ مشکلی وجود ندارد و جایگاه ها نیز شلوغ نیستند.

ساعت ۱۹ و ۱۸ دقیقه عصر دیروز، چهارشنبه (۱۲ خردادماه) آتش‌سوزی وسیعی به دلیل نشتی یکی از مخازن ضایعات نفتی در پالایشگاه تهران رخ داد که گروه‌های امدادی و آتش‌نشانی به‌منظور مهار و خاموش کردن آتش به‌سرعت وارد عمل شدند.

آتش هم اکنون مهار شده است و تلاش‌ها برای خاموش کردن کامل آن ادامه دارد. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

منبع: ایسنا


ت ت
کدخبر: 23403 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها