عروس و داماد ایرانی در مسجد الاقصی + عکس

خیابان هایی که چراغانی شده اند، عروس و دامادی که در مقابل مسجد الاقصی عکس یادگاری می گیرند و در سرزمین ها قدم می زنند.

عروس و داماد ایرانی در مسجد الاقصی + عکس

به گزارش منیبان، عروسی در کنار مسجد الاقصی، مسابقه هایی برای کودکان و نوجوانان، کنسرت های شاد و... و. بخشی از برنامه هاست که از جمعه این هفته در سرزمین تمدن های برج میلاد تهران اجرا می شود و همه مردم می توانند در آن شرکت داشته باشند. مرحله نخست «پروژه سرزمین تمدن‌ها» در قالب دکور تاریخی، آئین، تاریخ، آداب و رسوم و نمادهای کشورهای حوزه مقاومت فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن و ایران، در ماه محرم و صفر و در پارکینگ شماره ۳ برج میلاد و در میان استقبال گسترده شهروندان، مقامات، سفرا و گردشگران داخلی و خارجی افتتاح شد. حالا دومین مرحله از آن شروع شده است. عباس حیدری، مدیرعامل برج میلاد می گوید: در این دوره از ویژه برنامه سرزمین تمدن ها رویکرد برنامه های شاد و مفرح خواهد بود.

این سرزمین در فضای باز با گستره ۱۵هزار مترمربع شکل گرفته و به گفته حیدری در فاز دوم اجرای سرزمین تمدن ها تغییر محتوای تله تئاترهای میدانی با موضوعات شاد و مفرح همچون عروسی در کنار مسجد الاقصی، معرفی آیین های شاد کشورهای حوزه مقاومت و همچنین اجرای کنسرت های شاد را برای گردشگران و مخاطبان در نظر گفته اند.

این مراسم تا ۶ مهر ماه ادامه دارد و هر شب ساعت ۲۱ "میلاد هارونی " و "مجال" از خوانندگان با استعداد و جدید کشور هم برای مخاطبان خود در سرزمین تمدن ها اجرای ویژه خواهند داشت. همچنین برای کودکانی که به همراه خانواده هایشان از سرزمین بازدید می کنند برنامه های شاد و کودکانه در نظر گرفته شده است که علاقه مندان می توانند از این برنامه ها در آخرین روزهای تابستان نهایت استفاده را داشته باشند.

مسجدالاقصی1

منبع: همشهری


ت ت
کدخبر: 236333 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها