سرپیچی مربی پرسپولیس از دستورات گاریدو شر بپا کرد!

مهرداد خانبان درخواست‌های گاریدو را نپذیرفته و به همین دلیل تصمیم گرفته از مجموعه تیم جدا شود.

سرپیچی مربی پرسپولیس از دستورات گاریدو شر بپا کرد!

​به گزارش منیبان، همان طور که می‌دانید مهرداد خانبان از مجموعه کادرفنی پرسپولیس جدا شده است. اما واقعیت این است که خلاف برخی شنیده‌ها گاریدو هیچ درخواستی برای جدایی خانبان نداشته و خود خانبان تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفته است.

واقعیت ماجرا این است که در تمام هفته‌های گذشته مهرداد خانبان این تفکر را داشت که یکی از اعضای کادرفنی است و می‌تواند با طراحی تمرینات یا دادن راهکارهای فنی به گاریدو همان نقشی را بازی کند که فصل قبل برای گل محمدی و اوسمار بازی می‌کرد. اما گاریدو از همان روزی که به پرسپولیس آمد با تاکید بر این که دوست ندارد کادرفنی و بازیکنانش شلوغ باشد، نفرات دیگری را به عنوان دستیار انتخاب کرده بود. چابی خاویر اولیوا دستیار و طراح اصلی تمرین و سیدجلال حسینی به عنوان مربی ایرانی کنار او کار می‌کردند و خانبان نیز قرار بود به عنوان آنالیزور کارش را ادامه دهد.

تمام این مسائل دست به دست هم داد تا مهرداد خانبان چند باری دستورات گاریدو را برای آنالیز تیم‌های حریف نادیده بگیرد. گویا چند باری هم خانبان با گاریدو صحبت کرده و تاکید داشت می‌خواهد عضو کادرفنی باشد اما گاریدو به او گفته بود که نیازی به دستیار ندارد و بهتر است او همان کار آنالیز را انجام دهد. آخرین خبرهای دریافتی حکایت از آن داشت که خانبان و گاریدو قرار بود شب گذشته در محل اردوی تیم با هم صحبت کرده و تکلیف نهایی را مشخص کنند که نه تنها خانبان در تمرین دیروز حاضر نشد بلکه برخی رسانه‌ها نیز بلافاصله از جدایی او خبر دادند. اتفاقی که اسباب ناراحتی گاریدو را فراهم آورد. چرا که گاریدو تاکید زیادی به لو نرفتن اخبار درون مجموعه دارد و حتی روز قبل در پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد جلسه با درویش تاکید کرد محتوای این جلسات باید خصوصی بمانند و به همین دلیل وقتی متوجه شد خانبان به تمرین نیامده و خبر جدایی‌اش در رسانه‌ها منتشر شده از این اتفاق ابراز گلایه کرد.

به هرحال این تصمیم خانبان بود که یک روز قبل از یک بازی حساس با آلومینوم در تمرینات حاضر نشود و در این میان البته طبیعی است که برخی از خبرنگاران همراه با خانبان نیز در این ۲۴ ساعت اخیر حساسیت زیادی روی این موضوع نشان دهند. آن هم در شرایطی که گاریدو برای انتخاب دستیارانش  اختیار تام دارد. آخرین خبر در مورد خانبان این است که او قرار است روز یکشنبه جلسه ای را با درویش و گاریدو برگزار کرده و تصمیم نهایی در مورد او گرفته شود.


ت ت
کدخبر: 237030 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها