اورونوف و چشمی دو غایب بزرگ دربی

ستاره ازبکستانی سرخ‌پوشان در جریان بازی با آلومینیوم اراک به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. مدافع تیم استقلال هم نمی‌تواند آبی‌ها را در صدوچهارمین تقابل با پرسپولیس همراهی کند.

اورونوف و چشمی دو غایب بزرگ دربی

به گزارش منیبان، نیمه نخست دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک درحالی با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت که در ثانیه‌های پایانی با مصدومیت ارونوف هواداران پرسپولیس نگران وضعیت این بازیکن برای دیدار سرنوشت ساز هفته آینده مقابل استقلال شدند.

اوستون ارونوف ستاره ازبکستانی این تیم در شرایطی که می‌رفت در موقعیت گلزنی قرار بگیرد نقش بر زمین شد و بعد از آن از کادرفنی خواست تا او را تعویض کند. از همین رو فرشاد احمدزاده به جای وی وارد میدان شد.

وضعیت مصدومیت این ستاره هنوز مشخص نیست این در شرایطی است که سرخ‌پوشان روز چهارشنبه در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر باید در اراک به مصاف استقلال تهران برود.

تیم فوتبال استقلال امروز (جمعه) در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال میهمان نساجی مازندران بود که این مسابقه به تساوی 2-2 انجامید.

در دقیقه 10+90 حسین زامهران تلاش کرد پس از عبور روزبه چشمی با سید حسین حسینی تک به تک شود که مدافع استقلال مرتکب خطا شد و داور مسابقه به او کارت زرد نشان داد.

علی صفایی داور بازی دقایقی بعد برای اینکه بررسی کند خطای چشمی مستحق کارت قرمز بود یا خیر، صحنه خطا را به کمک سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) بازبینی کرد که پس از بررسی این صحنه، کارت قرمز را به چشمی نشان داد.

به این ترتیب، روزبه چشمی از دیدار روز چهارشنبه 4 مهر استقلال مقابل پرسپولیس محروم شد.


ت ت
کدخبر: 237076 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها