زمان پخش قسمت جدید جوکر زنان

در فصل بانوان رئالیتی‌شو «جوکر» ناهید مسلمی پدیده بی چون و چرا بود و توانست نظرها را به سمت خود جلب کند.

زمان پخش قسمت جدید جوکر زنان

به گزارش منیبان، ناهید مسلمی را سالیان سال است که در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف می‌بینیم اما حضورش در «جوکر» باعث شده به توانایی‌های از او پی ببریم که پیش‌تر فکرش را هم نمی‌کردیم. می‌توانیم بگوییم که ناهید مسلمی ستاره بی‌چون‌وچرای این فصل از «جوکر» است؛ بازیکنی که خیلی کم برای نخندیدن تلاش می‌کند و از سوی دیگر شیرینی رفتار و گفتارش به همراه ایده‌های جذابی که برای خنداندن شرکت‌کننده‌ها دارد باعث شده مسابقه در بعضی بخش‌ها کاملا تحت‌الشعاع حضور او قرار بگیرد. از همین حالا می‌شود مطمئن بود که عنوان جوکر را در پایان این فصل به خودش اختصاص خواهد داد.

 در فضای مجازی خیلی از مخاطبان معتقدند این فصل از جوکر که با حضور خانم‌ها تولید شده، یکی از جذاب‌ترین و خنده‌دارترین فصل‌های جوکر است و بخش مهمی از این جذابیت به خاطر حضور ناهید مسلمی است.

طراحی لباس

ناهید مسلمی با با یک لباس قرمز طرح‌دار و شال قرمز روی سر می‌بینیم و از این جهت می‌توانیم رتبه انتخاب سرحال‌ترین و شادترین لباس را به او اختصاص دهیم. یکی از ویژگی‌های مهم مسلمی در جوکر این است که برای خنداندن شرکت‌کننده‌ها مدام لباس عوض می‌کند و فارغ از نمایشی که می‌دهد، همین انتخاب لباس‌ها هم خنده‌دار به نظر می‌رسد. او در یکی از قسمت‌ها در جایگاه زنی که از خارج برگشته با یک پر نارنجی و کلاه حصیری وارد جمع می‌شود و در جایی دیگر وقتی قرار است نقش یک دختر دهه هشتادی را بازی کند، کلاه گپ به سر می‌گذارد و با کت جین و عینک آفتابی موقعیتی متضاد و خنده‌دار ایجاد می‌کند.

شیوه خنداندن

جدای از اینکه پوشش‌هایش به تنهایی می‌توانند عامل ایجاد خنده باشند، ایده‌های خلاقانه‌ای هم برای خنداندن دارد. او از همان قسمت یک با تکه‌کلام «یویو» و حرکات دست‌هایش به همراه آن، بذری می‌کارد و مدام در طول کار از آن استفاده می‌کند تا جایی که وقتی آن را به زبان می‌آورد همه سخت می‌توانند جلوی خودشان را نگه دارند و نخندند. خاطراتش با حرکات دست و سر و صورت تطبیق می‌دهد و روی بعضی واژه‌ها و حرکات جوری تکیه می‌کند که موقعیت کمدی بامزه‌ای ایجاد می‌شود. ایده نمایشی صحبت درباره انواع خنده هم جزو اتفاق‌های مهمی است که توسط او شکل گرفته و یکی از جذاب‌ترین بخش‌های جوکر در این فصل به حساب می‌آید. مواجهه او با الیکا عبدالرزاقی در جایگاه یک کودک هم در شبکه‌های اجتماعی طرفدار پیدا کرده و دست‌به‌دست می‌چرخد.  آنچه بیشتر از همه درباره ناهید مسلمی اهمیت دارد، استفاده از تضادهاست. با توجه به سن‌وسال و جایگاهی که در بازیگری دارد، انتظار بعضی کارها از او نمی‌رود و دقیقا روی همین مسائل دست می‌گذارد و از این طریق دیگران را به خنده می‌اندازد.

ویژگی مهم

یکی از مهمترین ویژگی‌های ناهید مسلمی جدیت او در مواجهه با موقعیت‌های بامزه و جوکرتایم‌های سایر شرکت‌کننده‌هاست. او با خنده‌دارترین شرایط هم خیلی بدیهی مواجه می‌شود و راحت شروع به حرف زدن درباره آن می‌کند. بعضی اوقات رفتار جدی او در قبال یک موقعیت خنده‌دار، بیشتر از خود آن موقعیت عامل خنده می‌شود. زمانی که بخواهد می‌تواند به قدری جدی رفتار کند که هیچ‌کس فکرش را هم نکند که در مسابقه جوکر شرکت کرده است.

سری دوم از فصل دوم «جوکر» به کارگردانی و اجرای احسان علیخانی هر هفته چهارشنبه‌ها در پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.


ت ت
کدخبر: 237084 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها