حرف‌های همسر قرائتی درباره چند همسری و ثروت شوهرش!

حرفهای همسر حجت الاسلام قرائتی درباره ماجرای همسران دیگر و ثروت و کارخانه های محسن قرائتی به همراه جزئیات بیماری قرائتی را مشاهده میکنید.

حرف‌های همسر قرائتی درباره چند همسری و ثروت شوهرش!

به گزارش منیبان؛ به تازگی در فضای مجازی اخبار متعددی درباره تعداد همسران، ثروت و وضعیت جسمانی و بیماری محسن قرائتی شنیده می شود. همسر محسن قرائتی در یک مصاحبه و گفتگو به سوالات بسیاری از کاربران پاسخ داد و صحبتهایی را درباره ثروت و تعداد همسران آیت الله قرائتی عنوان نمود که مورد توجه قرار گرفت که در ادامه این بخش می خوانید.همسر واقعی قرائتی روحانی مشهور و مفسر قرآن در برنامه درس‌هایی از قرآن در مورد زندگی خصوصیش با حاج آقا قرائتی افشاگری کرد و درباره تعداد همسران قرائتی و ثروت او چنین گفت:سوار تاکسی بودم منو نمی‌شناختند، دیدم فحش میدن به حاج آقا،می‌گفتن یه آقای خوبی بود اونم آقای قرائتی بود اما...،گفتم چه کار کردند؟ گفتند که سه تا زن داره، خونه خیابان پاسداران داره، پسرشم داماد کرده و چقدر سکه سرش ریخته،راننده تاکسی رو تا در خونمون بردم، گفتم ببین من خانم آقای قرائتی هستم،همین یه دونه زن رو داره و پسر هم نداره،حالا شما بیا خونه منم ببین فقط همین یه دونه خونه رو هم دارند.

قرائتی

در ادامه گفتگو حاج آقا قرائتی در مورد ثروت و کارخانه های خود چنین گفت:خیلی به ما حرف می‌زنند، میگن انقدر کارخونه دارم، انقدر مزرعه دارم، مرغداری دارم، پاساژ دارم و... اما من روی کره زمین هیچ شرکت اقتصادی با هیچکس ندارم.شایعاتی که بعد از بیماری قرائتی در فضای مجازی منتشر شد باعث شد تا مواردی همچون تاریخ درگذشت محسن قرائتی یا اخبار نادرستی مثل محسن قرائتی درگذشت، در فضای مجازی وایرال شود.مدیر مرکز فرهنگی درس‌هایی از قرآن پس از انتشار اخباری از بیماری محسن قرائتی و شایعات ابتلای ایشان به بیماری سرطان عنوان داشت که حال عمومی حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی خوب است و ایشان مشغول امور علمی و برنامه‌های روزانه می‌باشند و عکس‌های منتشر شده در فضای مجازی مربوط به بستری شدن محسن قرائتی در سال‌های قبل است.


ت ت
کدخبر: 237336 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها