قیمت یواز پاتریوت در بازار آزاد مشخص شد + عکس

یواز پاتریوت که به عنوان یک شاسی بلند مونتاژی توسط شرکت سروش دیزل به ایران آمده است، حال قیمت خرید و فروش به نسبت مشخصی را در بازار آزاد تجربه می کند.

قیمت یواز پاتریوت در بازار آزاد مشخص شد + عکس

به گزارش منیبان، در اواخر سال ۱۳۹۹ شاهد بودیم که آگهی های فروش پاتریوت در فضای مجازی منتشر شد و برخی دلالان و واسطه ها قیمتی فراتر از یک میلیارد تومان را برای این شاسی بلند روسی و مونتاژی اعلام می کردند. حال پس از گذشت چند ماه، شاهد هستیم که پاتریوت با مدل ۱۴۰۰ قیمت به نسبت مشخصی را در بازار آزاد پیدا کرده و فروشندگان این خودرو با توجه به شرایط بازار و نحوه عرضه سروش دیزل، قیمتی منطقی تر را برای این خودروی دو دیفرانسیل اعلام می کنند.

در حال حاضر شرکت سروش دیزل یواز پاتریوت مدل ۱۴۰۰ را با شرایط فروش فوری و با  قیمت قطعی ۸۹۰ میلیون تومان  به دست مشتریان می رساند و به گفته نمایندگی های این شرکت، مدت زمان  تحویل خودرو کمتر از یک هفته  و گاهی کمتر از ۷۲ ساعت است. حال سرعت بخشیدن به فرایند عرضه این خودرو و سیاست جدید سروش دیزل در خصوص فروش اولین محصول سواری خود سبب شده تا دلال ها از مواضع خود عقب نشینی کنند و برای فروش راحت تر پاتریوت، قیمتی کمتر از بهای کارخانه را برای آن اعلام کنند.

قیمت بازار آزاد یواز پاتریوت سروش دیزل

پیگیری های خبرنگار اسب بخار نشان می دهد که فروشندگان یواز پاتریوت ،  قیمتی کمتر از ۸۸۰ میلیون تومان  را برای این شاسی بلند آفرودی اعلام می کنند. با وجود اینکه قیمت اعلام شده از سوی فروشندگان کمتر از قیمت مصوب سروش دیزل است، اما باید به این نکته توجه داشت که پاتریوت های فروشی در نمایشگاه های تهران، مدتی از بیمه شخص ثالثشان گذشته است و از سویی سند دست چندم برای آن ها صادر می شود. برای همین برخی متقاضیان این شاسی بلند روسی و مونتاژی تمایل دارند تا با پرداخت حدود ۱۰ میلیون تومان بیشتر، به صورت مستقیم از سروش دیزل خریداری کنند و در کنار داشتن  سند تک برگ ،  بیمه نامه ۱۲ ماهه  را از زمان تحویل داشته باشند.

قیمت بازار آزاد یواز پاتریوت سروش دیزل

 


ت ت
کدخبر: 23740 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها