شایعه علیه پرسپولیس؛ درویش حرف های متناقض زد

به نظر می‌رسد شایعات مربوط به سوختن سهمیه خارجی پرسپولیس صحت دارد.

شایعه علیه پرسپولیس؛ درویش حرف های متناقض زد

به گزارش منیبان؛ با وجود پایان مهلت نقل و انتقالات، تیم‌ها در صورت داشتن جای خالی می‌توانند سه بازیکن آزاد جذب کنند. پرسپولیس که یکی از تیم‌های فعال در نقل و انتقالات بود، با توجه به جدایی اسدبیگی و قرار گرفتن نام اورونوف در لیست زیر ۲۵ ساله‌ها می‌تواند باز هم بازیکن جذب کند.

الکسیس گندوز در کنار ایوب العملود، میلاد محمدی، فرشاد احمدزاده، لوکاس ژوائو  و علی علیپور، مهم‌ترین خریدهای تابستانی پرسپولیس محسوب می‌شوند و در این میان، چهره‌های سرشناسی هم از جمع سرخ‌پوشان پایتخت جدا شده‌اند که می‌تواند به علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و مهدی عبدی اشاره داشت.

یکی از مهم‌ترین ابهامات پیرامون فهرست پرسپولیس بحث آخرین سهمیه خارجی پرسپولیس است که به خاطر وضعیت نبیل باهویی نامشخص است. هرچند گفته می‌شود مدارک پزشکی ارائه شده برای نبیل باهویی مورد موافقت کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال قرار نگرفته، ولی این موضوع به صورت رسمی‌اعلام نشده است. مدیران باشگاه پرسپولیس هم در این خصوص اظهار نظر قطعی انجام نمی‌دهند و مشخص نیست پرسپولیس اجازه جذب بازیکن خارجی جدید را خواهد داشت یا خیر.

اگر فرض کنیم سهمیه خارجی پرسپولیسی‌ها هنوز نسوخته هم مشخص نیست درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس می‌خواهند بازیکن جدید به خدمت بگیرند یا خیر. نکته عجیب ماجرا به صحبت‌های ضد و نقیض درویش در چند روز اخیر برمی‌گردد. بعد از بازگشت کاروان پرسپولیس از عربستان گاریدو و درویش با هم جلسه گذاشتند و سایت باشگاه پرسپولیس در خصوص جزئیات این جلسه مدعی شد که سرمربی پرسپولیس خواهان جذب بازیکن جدید است.

باشگاه پرسپولیس در این خصوص نوشت: در  جلسه برگزار شده بین مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس، در خصوص ایجاد سهمیه جذب بازیکن صحبت شد که سرمربی تیم پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط تیم و حضور در مسابقات پی در پی، باید به دنبال جذب بازیکنی باشیم که با توانایی و کیفیت بالا بتواند به ما کمک کند و هیچ عجله‌ای در این خصوص وجود ندارد.این ادعا درحالی مطرح شد که بعدا مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد این تیم نیاز به بازیکن جدید ندارد.

حتی درویش در صحبت‌هایش مدعی شد که گاریدو به او اعلام کرد که آنقدر بازیکن در ترکیب پرسپولیس حضور دارد  و ترافیک در پست‌های مختلف زیاد است، او نمی‌داند چطور تیمش را ارنج کند و به کدام بازیکن بازی دهد. این صحبت‌های متناقض درحالی مطرح شد که به ادعای باشگاه پرسپولیس، گاریدو پیگیر جذب بازیکن جدید شده بود ولی مشخص نیست چطور درویش از عدم نیاز تیمش به جذب بازیکن جدید خبر داده است.

این در حالیست که طی روزهای اخیر شایعه شد سهمیه ششمین خارجی پرسپولیس سوخته و این باشگاه اجازه جذب بازیکن خارجی ندارد. شاید هم صحبت‌های متفاوت درویش نسبت به ادعای چند روز قبل باشگاه پرسپولیس به خاطر همین موضوع و ممنوعیت این باشگاه برای خرید خارجی بوده و گاریدو هم نمی‌تواند درخواست جذب بازیکن خارجی داشته باشد. 

منبع: خبر ورزشی


ت ت
کدخبر: 237431 تاریخ انتشار
منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها