سیدحسن خمینی: برخی قربه‌الی‌الله دروغ می‌گویند

یادگار امام ره گفت: همان‌طور که دیده‌ایم برخی قربه‌الی‌الله یا برای حفظ نظام دروغ می‌گویند و برخی با هدف دیگری بعضی هم فقط بخشی از واقعیت را نقل می‌کنند و بقیه را نمی‌گویند.

سیدحسن خمینی: برخی قربه‌الی‌الله دروغ می‌گویند

به گزارش منیبان، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی، در مراسم آئین رونمایی از مجله‌ی به گواهی اسناد «گواه» در مرکز اسناد انقلاب اسلامی، اظهار داشت: از لحظه‌ی بعد از وقوع هر رخداد، «تاریخ» آغاز می شود و جنگ روایت‌ها شروع می‌شود. هرچه از یک حادثه دور می‌شویم تفاوت قرائت‌ها نیز بیش‌تر می‌شود. همان‌طور که دیده‌ایم برخی قربه‌الی‌الله یا برای حفظ نظام دروغ می‌گویند و برخی با هدف دیگری بعضی هم فقط بخشی از واقعیت را نقل می‌کنند و بقیه را نمی‌گویند. فاصله‌ی ما با یک داستان تاریخی جنگ روایت‌ها را تغییر نمی‌دهد، بلکه صرفا امکان راستی امکان‌پذیر را کم می‌کند. واِلا جنگ روایت‌ها در مورد همه‌ی وقایع مربوط به اشخاص، ملت‌ها، شهرها و اقوام وجود دارد.

وی در ادامه افزود: ما امروز در گسترده‌ترین جنگ روایت‌ها هستیم و یک امپراطوری مقابل جبهه‌ی انقلاب اسلامی وجود دارد و تحقیر آن چیزی را عوض نمی‌کند. اتفاقا دشمن ما قوی است و با این وجود است که زنده مانده‌ایم. ما با دشمنی قوی درافتاده‌ایم.

 


ت ت
کدخبر: 238417 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها