این مرد آبروی هرچی پدره برد/ کاپ بدترین پدر سال در دست این مرد!

پدری که واقعا میتوان به او مدال بدترین پدر سال را داد دست به اقدامی عجیب زد که جزئیاتش را مشاهده میکنید.

این مرد آبروی هرچی پدره برد/ کاپ بدترین پدر سال در دست این مرد!

 

به گزارش منیبان، یک مرد اتریشی که پسر 14 ساله و بهترین دوستش را به انجام یک سری سرقت های مسلحانه تحریک کرده بود، پس از دستگیری این دو نوجوان در دادگاه، دست به اقدامی عجیب زد که جزئیاتش را در ادامه این بخش می خوانید.

مرد 34 ساله، پسر 14 ساله و دوست 17 ساله اش را در چند سرقت همراهی کرده بود برای همین بایستی توضیحاتی ارائه میکرد اما وقتی در جایگاه صحبت قرار گرفت، همه چیز را منکر شد و ادعا کرد که آن دو نوجوان مغز متفکر جنایات بود و او تنها راننده فرار آنها بود. یعنی او نه تنها آن دو نوجوان ساده لوح را ترغیب به دزدی کرده بود، بلکه حالا که زمان جبران بود، آنها را متهم اصلی معرفی کرده و سعی در تغییر مسیر دادگاه به نغع خود را داشت.

این دو نوجوان در تمام هفت سرقت خود ظاهرا در هر بار سرقت با چاقو یا اسلحه مملو از گلوله های خالی به محل موردنظر فرستاده می شدند، در حالی که مرد 34 ساله بیرون پشت فرمان ماشین فرار منتظر بود.

بخش عجیب این پرونده اینجا بود که در دادگاه او به جای اینکه مسئولیت تحریک این دو پسر را بر عهده بگیرد، ادعا کرد که آنها او را متقاعد کرده اند که همدست آنها باشد و دقیقاً برعکس ماجرا را تعریف کرد ولی دادستان و دو نوجوان متهم، حرف های محکمه پسندی برای محکوم شدن این پدر بی مسئولیت عنوان کردند.

شرایط به ضرر دو نوجوان شد و وقت دادگاه رو به اتمام بود که ناگهان در کمال تعجب همگان، موضع مرد تغییر و به گناه خود اعتراف کرد و مسئولیت کامل سرقت ها را بر عهده گرفت. این مرد 34 ساله به هشت سال و پسرش به سه سال و نیم حبس محکوم شد.


ت ت
کدخبر: 238526 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها