پیام تسلیت حزب اتحاد ملت به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله

حزب اتحاد ملت با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت.

پیام تسلیت حزب اتحاد ملت به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله

به گزارش منیبان، متن پیام حزب اتحاد ملت به شرح زیر است:

فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُواْ بِهِم مِّنْ خَلْفِهِمْ أَلاَّ خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلاَ هُمْ یَحْزَنُونَ

حزب اتحاد ملت در پیامی نسبت به شهادت سیدحسن نصرالله واکنش نشان داد و نوشت: 

ماشین آدمکشی رژیم صهیونیستی، پس از قتل عام و جنایت علیه بشریت در غزه، رو به سوی دیار سلم و مدارا، لبنان نهاده و با زیر پا نهادن بسیاری از قواعد حقوقی و اخلاقی، جمعی از مردم مظلوم این دیار را به خاک و خون کشیده و در آن میان، سید ایمان و مقاومت، حسن نصرالله را به شهادت رسانید.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، با تسلیت این ضایعه بزرگ به مردم لبنان، آحاد جنبش سربلند حزب الله، و همه آزادگان ظلم ستیز عالم، این جنایت خصم صهیونیستی را محکوم می‌کند. 

جنایت بی‌شرمانه‌ای که فرمان آن در میان اعجاب همگان توسط نخست‌وزیر خبیث رژیم صهیونیستی از تریبون صلح مجمع عمومی  سازمان ملل صادر شد. 

ما بار دیگر به تمام نهادهای بین المللی، شورای امنیت سازمان ملل و قدرت های حامی دولت افراطی صهیونیستی اعلام می‌کنیم که مهار نزدن بر خوی تجاوز و جنایت آنها، می تواند تمامی منطقه و چه بسا بسیاری دیگر از نقاط جهان را به کام خشونتی کور و بدعاقبت بکشاند.

در این میان تدبیر مشترک دولت‌ها و اتحاد و انسجام ملت‌های منطقه راه بر تجاوزگری و گسترش جنگ و جنایت و آدم‌کشی این جرثومه سیاهی و تباهی خواهد بست. 

 حزب اتحاد ملت ایران اسلامی

۷ مهر ۱۴۰۳


ت ت
کدخبر: 238691 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها