حزب اعتدال و توسعه: دستگاه دیپلماسی کشور نسبت به جلوگیری از ادامه فجایع در لبنان و غزه اقدام کنند

بیانیه حزب اعتدال و توسعه در محکومیت اقدامات تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان منتشر شد.

حزب اعتدال و توسعه: دستگاه دیپلماسی کشور نسبت به جلوگیری از ادامه فجایع در لبنان و غزه اقدام کنند

به گزارش منیبان، متن بیانیه حزب اعتدال و توسعه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

"وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلا عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا یُؤَخِّرُهُمْ لِیَوْمٍ تَشْخَصُ فِیهِ الْأَبْصَارُ " 

(ای پیامبر) گمان مبرکه خداوند از آنچه ستمگران روا میدارند غافل است . او آنان را فقط مهلت می دهد تا روزی که چشم ها در آن خیره ماند . (ابراهیم /42) 

رژیم سفاک صهیونیستی در ادامه جنایات وحشیانه خود در حمله به مناطق مسکونی و کشتار زنان و کودکان و مردم بی گناه لبنان امروز نیز مناطق جنوبی، شرقی و ناحیه جنوبی بیروت را زیر بمباران شدید و گسترده قرار داد و صدها منزل مسکونی را تخریب و صدها هزار نفر ازمردم غیر نظامی بیروت و جنوب لبنان را آواره نمود.

این در شرایطی است که سردمداران کفر و حامیان رژیم منحوس صهیونیستی حملات متعدد رژیم را موجه دانسته و از آن به عنوان دفاع از خود یاد کردند و مراجع رسمی بین المللی و مدعیان طرفداری از حقوق بشر نیز با سکوت مرگبار بر این کشتار صحه نهادند. 

اسرائیل مرتکب جنایتی بزرگ گردید و مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر سید حسن نصرالله رهبر حزب الله و سید مقاومت را همراه با جمعی از فرماندهان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رساند. 

رژیم صهیونیستی به گمان خام خود معتقد است با به شهادت رساندن رهبر فرزانه حزب الله و فرماندهان جان برکف آن مشعل فروزان مقاومت خاموش خواهد شد غافل از آنکه رزمندگان مقاومت در سراسر منطقه و لبنان این مشعل را به دست خواهند گرفت و تا شکست مفتضحانه آن رژیم به مبارزه ادامه خواهند داد و توسعه طلبی و نسل کشی رژیم غاصب پایان خواهد یافت. 

ضروری است دستگاه دیپلماسی کشور با اهتمام ویژه و عاجل از طریق مذاکرات فشرده دوجانبه و چند جانبه و اقدامات موثر بین‌المللی و تشکیل فوری کنفرانس سران کشورهای اسلامی نسبت به جلوگیری از ادامه فجایع در لبنان و غزه اقدام نماید. 

در این لحظات حساس کشور و منطقه که سردمداران رژیم کودک کش صهیونیسی میکوشند جمهوری اسلامی ایران را مستقیما وارد درگیری با آن رژیم نمایند ایجاب میکند مقامات عالی کشور با هوشیاری و تدبیر و فراخواندن گروه های مختلف به حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه و چنددستگی ، دشمن را در این توطئه بزرگ ناکام گذاشته و با تمام توان از جبهه مقاومت حمایت کنند.  

به یقین نصر و پیروزی از آن مجاهدان در راه خدا است " وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ " 

حزب اعتدال و توسعه ضمن محکوم نمودن حملات وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی به لبنان ، شهادت جانکاه مجاهد عظیم الشأن و سرافرازسید حسن نصرالله را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ، ملت نستوه لبنان ، مردم شریف و آزاده ایران و همه آزادی خواهان جهان تسلیت عرض نموده و یاد و خاطره تمامی شهدای مقاومت از جمله کودکان ، زنان و مردان غیور و بی گناه لبنان را گرامی میدارد و اطمینان دارد که نصرت الهی قرین همه مجاهدان در راه خدا خواهد بود . 

"إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم"  

حزب اعتدال و توسعه 

هفتم مهرماه 1403


ت ت
کدخبر: 238697 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها