برنج کیلویی 7 میلیون تومان!

برنج، یکی از اصلی‌ترین مواد غذایی در بسیاری از فرهنگ‌هاست. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که گران‌ترین برنج جهان کدام است و چه ویژگی دارد؟

برنج کیلویی 7 میلیون تومان!

به گزارش منیبان، یکی از بهترین برنج های جهان در شمال ایران تولید میشود که قیمت نسبتا بالایی دارد ولی این قیمت در سطح جهانی چندان بالا نیست و در واقع باید بگوییم وقتی صحبت گرانترین برنج دنیا به میان می آید، باید برنج شمال ایران و.... را فراموش کنید، چراکه گرانترین برنج جهان در کشوری بجز ایران و با قیمتی فراتر از حد تصورتان تولید میشود که در ادامه این بخش با آن آشنا خواهید شد.

Kinmemai Premium منتخبی از برنج های دستچین شده است که رکورد گینس گران ترین برنج جهان (هر کیلوگرم 120 دلار) را در اختیار دارد. این محصول انحصاری برنج که توسط شرکت Toyo Rice ژاپن تولید می‌شود، دارای دانه‌های دستچین شده از پنج نوع برنج ژاپنی برنده جوایز است که به مدت شش ماه با استفاده از فناوری انحصاری برنج‌سازی این شرکت توسعه یافته است.

گفته می شود برنج Kinmemay Premium دارای ارزش غذایی برتر در مقایسه با برنج معمولی و همچنین طعم فوق العاده لذیذی است. این برنج ارزش مغذی بی نظیری دارد و حاوی 6 برابر بیشتر لیپوپلی ساکارید (تقویت کننده طبیعی سیستم ایمنی که به حفظ سلامتی و مبارزه با بیماری ها کمک می کند) نسبت به برنج سفید معمولی، و همچنین 1.8 برابر فیبر بیشتر و هفت برابر ویتامین B1 بیشتر نسبت به برنج های دیگر است. این برنج قبل از پخت نیازی به شستن نداشته و عطر و طعم بی نظیری دارد.

دانه‌های برنج Kinmemai Premium که دارای انواع برنج باارزشی مانند کوشی‌هیکاری و پیکامارو است، توسط متخصصان شرکت تویو انتخاب می‌شوند و فقط برای بهترین دانه‌های آن، هشت برابر قیمت معمولی به کشاورزان پرداخت می‌شود.

Kinmemai Premium که به عنوان "بهترین برنج جهان" تبلیغ می شود، در بسته های 140 گرمی با قیمت حدود 120 دلار در هر کیلوگرم فروخته می شود. این برنج در سال 2016 با قیمت 109 دلار در هر کیلو رکورد جهانی "گران ترین برنج" را به نام خود ثبت کرد، اما از آن زمان تورم قیمت را بیش از پیش افزایش داده است و حالا علاوه بر بازار ژاپن در سنگاپور نیز فروخته می شود.


ت ت
کدخبر: 239095 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها