تاریخ تکرار شد؛ افتضاح روزبه چشمی در دوحه!

روزبه چشمی شب بد خودش را با دادن پنالتی به السد تکمیل کرد و یک فاجعه تاریخی را رقم زد تا از زمین بیرون برود.

تاریخ تکرار شد؛ افتضاح روزبه چشمی در دوحه!

به گزارش منیبان، استقلال درحالی گل دوم را از السد دریافت کرد که نقش روزبه چشمی در این اتفاق بسیار پررنگ بود. روزبه که در نیمه نخست با یک دفع به موقع به استقلال کمک کرده بود، در نیمه دوم به معنای واقعی فاجعه بود. کاپیتان دوم آبی پوشان با شروع نیمه دوم چند اشتباه بزرگ در قلب خط دفاعی انجام داد که حسین حسینی دروازه تیم را نجات داد.

اوج شاهکار این بازیکن با تجربه اما در دقیقه 65 رخ داد؛ جایی که اکرم عفیف از پشت خد دفاعی کند استقلال حرکت کرد و چشمی هم که از کورس جا مانده بود، با یک تکل بی محابا از پشت سر ملی پوش قطری را سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. آمادگی جسمی و روحی چشمی به حدی پایین بود که بلافاصله بعد از این حرکت، جواد نکونام ترجیح داد آرمان رمضانی را به جای او به زمین بفرستد.

تقریبا 6 سال قبل بود که استقلال و السد در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفتند و درحالی تا دقیقه 50 بازی با برتری دو بر یک استقلال دنبال می‌شد که روزبه چشمی با یک خطای ناشیانه از زمین بازی اخراج شد. بعد از آن، روند مسابقه تغییر کرد تا استقلال 10 نفره در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کند و از رسیدن به نیمه نهایی باز بماند. نکته اینکه چشمی مثل بازی امشب، در آن مسابقه هم در قلب خط دفاعی به میدان رفت و انگار یک بار دیگر نشان داد توانایی بازی در این پست را ندارد.


ت ت
کدخبر: 239136 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها