بلاگر معروف کله روان درمانگرش را متلاشی کرد+عکس و جزئیات

ستاره آمریکایی شبکه‌های اجتماعی که به آقای پرادا معروف بود به اتهام قتل یک روان‌درمانگر 69ساله دستگیر شد.

بلاگر معروف کله روان درمانگرش را متلاشی کرد+عکس و جزئیات

به گزارش منیبان؛ مدتی قبل پلیس در جریان کشف یک جسد در جاده‌‌ای در بیرون شهر باتون روژ در ایالت لوئیزیانا قرار گرفت.جسد متعلق به دکتر ویلیام نیک آبراهام، 69ساله یک ‌روان‌درمانگر بود که بر اثر اصابت ضربات متعدد به سرش به قتل رسیده بود. بررسی‌ها برای شناسایی قاتل آغاز شد تا اینکه 2روز بعد، خودروی به سرقت‌رفته مقتول در یکی از مراکز خرید در شهر دالاس تگزاس پیدا شد.

دوربین‌های نظارتی لحظه پیاده‌‌شدن پسر جوانی را از این خودرو ثبت کرده بودند و خیلی زود معلوم شد که پسر جوان اسماعیل توماس، یکی از ستاره‌های شبکه‌های اجتماعی است که به آقای پرادا معروف است.

مأموران با حکم بازداشت به آپارتمان وی رفتند و این جوان 20ساله را دستگیر کردند. همچنین در آپارتمان او آثار خون، اشیای تیز خون‌آلود، حوله‌های غرق در خون پیدا و معلوم شد که وی در آپارتمانش روان‌درمانگر میانسال را به قتل رسانده و بعد جسدش را در بیرون از شهر رها کرده است.

توماس در بازجویی‌ها اعتراف کرد که حس نفرت‌انگیزی به مقتول داشته است. چرا که او با چهره یک ‌روان‌درمانگر به وی نزدیک شده اما اهداف شومی داشته است.

بعد از اعترافات قاتل، پلیس با بررسی سوابق مقتول متوجه شد که وی 9سال پیش به اتهام آزار و اذیت پسران بازداشت اما با قرار وثیقه 25000دلاری آزاد شده بود. براساس این گزارش، دادگاه رسیدگی به اتهامات قاتل قرار است به‌زودی برگزار شود.


ت ت
کدخبر: 240089 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها