تاجگردون: سعید جلیلی مصلحتی به FATF نگاه می کند/ رویکرد مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به FATF مثبت است

تاجگردون با اشاره به فضای مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تصویب FATF گفت: فضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به قبل بهتر است به این معنی که مجمع مخالفت‌های خیلی جدی در مورد FATF ندارد.

تاجگردون: سعید جلیلی مصلحتی به FATF نگاه می کند/ رویکرد مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به FATF مثبت است

غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، در گفتگو با مُنیبان درباره اینکه فضا تا چه اندازه برای تصویب FATF فراهم است؟ گفت: FATF کاری به مجلس ندارد و الان موضوع آن در مجمع تشخیص مصلحت نظام است. به نظر من سران نظام باید در این مورد تصمیم‌گیری کنند.

او افزود: اگر دولت اصرار کند فکر می‌کنم فضای عمومی کشور به این سمت باشد که در مورد FATF با دولت همکاری شود. بنابراین مجلس نباید کاری کند چراکه اقداماتش در این زمینه را انجام داده و FATF در اختیار مجمع قرار دارد.

تاجگردون با اشاره به فضای مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تصویب FATF تصریح کرد: فضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به قبل بهتر است به این معنی که مجمع مخالفت‌های خیلی جدی در مورد FATF ندارد.

تاجگردون درباره نظر سعید جلیلی و اطرافیان او درباره FATF یادآور شد: خیر آنها هم مصلحتی به قضیه نگاه می‌کنند. مجمع تشخیص مصلحت است و اعضا کنش سیاسی ندارند، شاید مصلحت بر این بود که این اتفاق نیافتد. البته رویکرد خود بنده این است که انشالله انجام و FATF تصویب شود.


ت ت
کدخبر: 240672 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها