امیر آقایی و صابر ابر به کنکل پیوستند

صابر ابر و امیر آقایی بازیگران سریال کنکل شدند که در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

امیر آقایی و صابر ابر به کنکل پیوستند

 به گزارش منیبان، کنکل اولین محصول پلتفرم تازه تأسیس استارنت محسوب می‌شود که به کارگردانی رامتین لوافی پور در حال ساخت است. این سریال که فیلمبرداری‌اش دو روز پیش در تهران شروع شده، ‌ قرار بوده شش ماه پیش به این مرحله برسد، اما به دلیل مهیا نبودن شرایط این اتفاق نیفتاد. یکی از دلایلی که برای این تعویق مطرح شده تغییر بازیگران است.

این سریال علاوه بر این که اولین محصول پلتفرم سازنده‌اش است، ‌ اولین تجربه سریال‌سازی کارگردانش هم محسوب می‌شود. رامتین لوافی پور اولین فیلم بلندش را با نام «آرام باش و تا هفت بشمار» سال ۱۳۸۶ ساخت که موفقیت چشمگیری در جشنواره‌های جهانی به دست آورد و ‌نخستین فیلم ایرانی بود که برنده جایزه تایگرآواردز از جشنواره رتردام شد. دومین ساخته او، فیلم سینمایی برلین ۷- در جشنواره ملی فجر کاندیدای دریافت ۹ سیمرغ شد که از این میان برنده سه سیمرغ شد و در بخش بین‌الملل جشنواره فجر جایزه حقوق بشر را دریافت کرد. در سال ۹۵ هم او «هت تریک» را ساخت که علاوه بر سیمرغ بهترین فیلمنامه و سیمرغ بهترین بازیگر زن از جشنواره بین الملل فجر و همچنین در جشنواره گلدن گلاب آسیایی در مالزی، جایزه بهترین فیلم و جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مکمل مرد برای صابر ابر را هم به دنبال داشت.

در این سریال علاوه بر صابر ابر و امیر آقایی که اولی همین حالا سریال کارآگاه را در شبکه نمایش خانگی داد و دومی‌ آخرین بار در سریال گناه فرشته با شبکه نمایش خانگی همکاری کرد، ‌ پدرام شریفی و ستاره پسیانی نیز حضور دارند.

استارنت پلتفرم تازه تاسیسی است که با سرمایه گذار گروه صنعتی میهن و مدیریت برادران آقاگلیان مدتی است کارش را آغاز کرده و به جز کنکل سریال دیگری را هم با کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی مهران مهام در حال پیش تولید دارد که گفته می‌شود در ۳۰ قسمت ساخته خواهد شد. این پلتفرم همچنین چند رئالیتی شو را هم در در برنامه دارد.


ت ت
کدخبر: 241014 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها