استاندار فارس در گفتگو با منیبان:

مدل من در مدیریت استان فارس مدل مدیریت پزشکیان در سطح کشور خواهد بود/ اولویت من تربیت مدیران جوانان برای آینده خواهد بود زیرا هزینه‌ای ندارد

استاندار فارس تاکید کرد که مدل من در مدیریت استان فارس مدل مدیریت دکتر پزشکیان در سطح کشور خواهد بود.

مدل من در مدیریت استان فارس مدل مدیریت پزشکیان در سطح کشور خواهد بود/ اولویت من تربیت مدیران جوانان برای آینده خواهد بود زیرا هزینه‌ای ندارد

حسینعلی امیری، استاندار فارس، در گفتگو با منیبان درباره اهمیت بحث وفاق ملی گفت: برای چند استان به من پیشنهاد دادند. استان فارس را به این جهت انتخاب کردم که پاسخی به محبت مردم این استان بدهم. طی دو هفته گذشته که نام بنده مطرح بود، محبتی در مجموع از گروه‌های سیاسی، جریان‌های سیاسی، اقوام مختلف، دانشگاهیان و فرماندهان دوره دفاع مقدس دیدم که پذیرفتم بروم و خدمتگزار آنها بشوم.

او افزود: به همین مدلی که دکتر پزشکیان دارند و کشور را اداره می‌کنند، در مقیاس استانی هم بنده بنا بر تکلیف شرعی و قانونی در همان چهارچوب عمل خواهم کرد.

استاندار فارس تاکید کرد: از همه اقشار، اقوام و جریان های سیاسی که دل در گرو نظام جمهوری اسلامی و کشور دارند استفاده خواهم کرد. مدل من در مدیریت استان فارس مدل مدیریت دکتر پزشکیان در سطح کشور خواهد بود.

حسینعلی امیری در پایان افزود: حتما از ظرفیت جوانان استفاده خواهم کرد. به یاری خداوند تربیت مدیران جوان که مطالبه مقام معظم رهبری هم از دولت بود، دنبال و پیگیری خواهم کرد این کار خرج و هزینه‌ای ندارد. اولویت من تربیت مدیران جوانان برای آینده در سطح استان فارس خواهد بود.


ت ت
کدخبر: 241019 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها