موثرترین مهره های استقلال؛ شروع فوق العاده مهرداد محمدی زیر نظر سهراب بختیاری زاده

مهرداد محمدی ثابت کرده می‌تواند جزو موثرترین مهره‌های استقلال در فصل جاری باشد.

موثرترین مهره های استقلال؛ شروع فوق العاده مهرداد محمدی زیر نظر سهراب بختیاری زاده

به گزارش منیبان؛  با اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال، تمرینات این تیم پس از سه روز تعطیلی عصر امروز چهارشنبه از سر گرفته شده و آبی پوشان رسما کارشان برای ادامه لیگ را آغاز کرده‌اند. آنها همچنان زیر نظر سهراب بختیاری زاده و کادر فنی موقت برنامه‌های فصل را پیگیری می‌کنند تا سرمربی جدید انتخاب شود.

آبی‌های تهرانی در حالی تمرینات امروز را سپری کردند که مهرداد محمدی یکی از فعال‌ترین بازیکنان حاضر در تمرین بود. او که پس از سپری کردن محرومیت و ماجراهای مربوط به عقد قراردادش با استقلال، بازگشتی خوب به این تیم داشته، حالا انگیزه‌اش مضاعف شده.

مهرداد البته پیش از این هم نشان داده که این فصل از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است. او که اولین بار با نظر جواد نکونام از دقیقه 77 بازی با الغرافه به میدان رفت، دو دقیقه بعد به رامین رضاییان پاس گل داد و در اولین بازی لیگ برترش که هفته پیش مقابل هوادار انجام شد و در ترکیب اصلی استقلال حضور داشت، در اولین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول موفق شد دومین گل آبی‌ها را به ثمر برساند.

مهرداد محمدی که کل مدت حضورش در زمین در مجموع لیگ نخبگان و لیگ برتر 100 دقیقه است، توانسته یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کند که از این حیث شروعی فوق‌العاده خوب برای او به حساب می‌آید.

منبع: ورزش سه


ت ت
کدخبر: 241029 تاریخ انتشار
منبع ورزش سه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها