پیام یوسف زاده پس انتصاب در سپاهان؛ مدیرعامل جدید باشگاه اصفهانی از سایه درآمد؛

حضور او در رأس باشگاه سپاهان یک پیام مشخص دارد و آن هم حمایت ویژه فولاد مبارکه از سپاهان و ادامه رویکرد مدعی ماندن طلایی پوشان فوتبال ایران است.

 پیام یوسف زاده پس انتصاب در سپاهان؛ مدیرعامل جدید باشگاه اصفهانی از سایه درآمد؛

به گزارش منیبان؛ نام احمد یوسف زاده اگرچه طی ماه‌های گذشته بارها به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه بر زبان افتاده، اما کسی نمی‌داند او که هرگز در انظار عمومی آفتابی نمی‌شود، چگونه راضی شده معاونت توسعه فولاد مبارکه را رها کند و در باشگاه سپاهان حاضر شود.

حدود سه سال پیش و درست در زمانی که مشکلات سپاهان به اوج خود رسیده بود، احمد یوسف‌زاده به درخواست مدیرعامل فولاد مبارکه وارد هیئت‌مدیره سپاهان شد. او در ابتدای حضور خود تلاش کرد با حمایت ویژه از محمدرضا ساکت، زمینه رشد سپاهان را فراهم کند و با تزریق بودجه مناسب این تیم را بار دیگر به مدعی همیشگی لیگ برتر بدل کند.

یوسف‌ زاده در دوران پسامحرم هم نقش ویژه‌ای در پشت پرده ایفا کرده و در شرایطی که تحت فشار برخی گروه‌های خاص شنیده می‌شد مربی داخلی قرار است جانشین اسطوره سپاهانی‌ها شود و چند نام هم به میان آمده بود، این چهره روی مربی با کیفیت خارجی تاکید می‌کند و دست ساکت را برای جذب یک چهره مطرح دنیای فوتبال که درنهایت به مورایس ختم شد باز می‌گذارد.

نقش یوسف‌ زاده در فصل گذشته نیز پر رنگ بوده و او نقش اصلی را در طراحی تاکتیک‌های مقابله سپاهان با مشکلاتی نظیر سقف بودجه، دو حکم سنگین کمیته انضباطی ایران و آسیا و ... داشته؛ راهکارهایی که درنهایت به کسب رتبه سومی در لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی منتهی شد. 

به نظر می‌رسد حضور او در رأس باشگاه سپاهان یک پیام مشخص دارد و آن هم حمایت ویژه فولاد مبارکه از سپاهان و ادامه رویکرد مدعی ماندن طلایی پوشان فوتبال ایران است؛ اقتداری که با شروع دهه 90 از بین رفت و با حضور امیر قلعه‌نویی و در ادامه محرم نویدکیا و ژوزه مورایس دوباره آغاز و ادامه پیدا کرده است.

اما سوالی که که در ذهن هواداران سپاهان نقش بسته این است که چطور یوسف‌زاده که تمایلی به بودن در صحنه ندارد، قبول کرده از پست ریاست هیئت مدیره دست بکشد و نامش را به عنوان نفر اول تصمیم گیرنده مطرح کند.

در این زمینه گفته می‌شود محمدیاسر طیب‌نیا و مدیران شرکت فولاد مبارکه در فصل گذشته بارها از او خواستند که به عنوان مدیرعامل سپاهان مشغول شود اما او از این موضوع سر باز زده بود و حالا به هر ترتیب کارش را در این مسئولیت سنگین آغاز کرده است.

سپاهان فصل جدید را با مشکلات زیادی نظیر درخواست مورایس برای جدایی و پایان حضور چند ستاره تاثیرگذار نظیر رامین و شهریار آغاز کرد، اما مدیران باشگاه اصفهانی به خوبی توانستند جای این نفرات را با جذب بازیکنان جوان‌تر پر کنند و انزونزی و کامارا هم به عنوان دو ستاره جهانی به تیم اضافه شدند تا شرایط برای قهرمانی در سه جام مهیا شود.

یوسف‌زاده طی سال‌های اخیر تاثیر مهمی در تصمیمات راهبردی باشگاه سپاهان داشته و حالا مهم‌ترین موضوع درباره او این است که از پشت پرده بیرون آمده و به عنوان مدیرعامل هدایت امور را به دست گرفته و در این شرایط مهم‌ترین تغییر این است که او شخص اول پاسخگویی درباره نتایج تیم فوتبال سپاهان و سایر رشته‌های ورزشی باشگاه اصفهانی خواهد بود.

منبع: ورزش سه


ت ت
کدخبر: 241389 تاریخ انتشار
منبع ورزش سه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها