دوپینگ سهراب بختیاری زاده در استقلال؛ اتفاقات مثبت در حال رخ دادن است

سهراب بختیاری زاده این روزها در تلاش است تا بازیکنان را از لحاظ جسمانی و روحی برای دیدار مقابل ذوب آهن و النصر آماده کند.

دوپینگ سهراب بختیاری زاده در استقلال؛ اتفاقات مثبت در حال رخ دادن است

به گزارش منیبان؛ 

خبر خوب از اردوی استقلال؛ آبی‌پوشان با بختیاری‌زاده دوپینگ کردند

خبر خوب از اردوی استقلال؛ آبی‌پوشان با بختیاری‌زاده دوپینگ کردند

تحریریه داخلی

زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها و با انتشار تصاویر مربوط به تمرینات اخیر استقلال به نظر می‌رسد اتفاقات مثبتی در حال رخ دادن در جمع آبی‌پوشان تهرانی است.

لیگ همستر - 728x90

به گزارش خبرورزشی، بازیکنان تیم استقلال که پس از یک دوره نتایج ضعیف سرانجام در دیدار هفته هفتم مقابل هوادار موفق به کسب پیروزی شدند پس از یک استراحت کوتاه حالا دور جدید تمریناتشان را با وضعیت متفاوتی از سر گرفته‌اند. بازیکنان تیم استقلال ظرف روزهای گذشته و تحت نظر سهراب بختیاری‌زاده تمرینات ویژه بدنی و البته تاکتیکی را در دستور کار خود قرار داده‌اند و مشغول انجام برنامه‌های مورد نظر سرمربی موقت خودشان هستند.

افراد نزدیک به جمع استقلالی‌ها در ارتباط با وضعیت روحی روانی بازیکنان تیم استقلال معتقدند شرایط جدید ایجاد شده در تمرینات تیم و تغییر و تحولات به وجود آمده در راس کادر فنی استقلال باعث شده تا فضای شادابی حاکم بر تمرینات استقلال باشد.

سهراب بختیاری‌زاده که خودش در دوران فوتبال یکی از بازیکنان با روحیه و پر انرژی در جمع هم تیمی‌هایش بود این روزها ترتیبی اتخاذ کرده تا شرایط روحی روانی بعد بازیکنان استقلال پس از هفته‌های بحرانی گذشته و فشارهای ناشی از نارضایتی هواداران از نتایج استقلال جای خود را به وضعیت مطلوب روحی روانی بدهند.

سهراب بختیاری زاده این روزها علاوه بر امور مربوط به تمرینات تاکتیکی مشغول کارهای بدنی با استقلالی‌هاست تا وضعیت جسمانی آنها را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر بهبود ببخشد. او همچنین در ارتباط با شرایط روحی بازیکنان استقلال هم سعی دارد آنها را در وضعیتی قرار بدهد که با اتحاد و انسجام بیشتری به مسابقات برگردند و در دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان حداکثر امتیازات را به دست آورده و خود را آماده دیدار مقابل النصر عربستان کنند. تاثیر این وضعیت در دیدار با چادرملو دیده شد. آنچنان که افراد نزدیک به استقلال معتقد بودند این تیم یک فوتبال شاداب را به نمایش گذاشته است.

پس از برد پرگل آبی ها روبروی چادرملو حالا تیم استقلال جمعه هفته جاری باید به مصاف تیم ذوب آهن برود و بلافاصله پس از چهار روز در تاریخ اول آبان ماه خودش را آماده دیدار مقابل النصر عربستان در چارچوب هفته سوم لیگ نخبگان آسیا کند.

منبع: خبر ورزشی


ت ت
کدخبر: 241488 تاریخ انتشار
منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها