ویدیوی وایرال شده بهت و حیرت جهانبخش مقابل دروازه تیم ملی قطر + فیلم

لحظه بهت و حیرت ایران و جهانبخش جلوی دروازه تیم ملی قطر را که به تازگی در فضای مجازی وایرال شد را در ویدیوی زیر مشاهده می کنید.

ویدیوی وایرال شده بهت و حیرت جهانبخش مقابل دروازه تیم ملی قطر + فیلم
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ پس از ۱۰ نفره شدن تیم ایران مقابل قطر در دیدار جام ملت‌های آسیا در واپسین لحظات پایان مسابقه، ضربه علیرضا جهانبخش در عین ناباوری به تیر دروازه برخورد کرد و گل نشد.

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در دقیقه چهاردهم وقت‌های تلف شده پایان دیدار مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با یک ضربه از بین پاهای مدافع تیم قطری توپ را به سمت دروازه زد اما این توپ به شکل کاملاً ناباورانه به تیر دروازه برخورد کرد و روی خط دروازه در عرض زمین حرکت کرده و در نهایت هم تبدیل به گل نشد.

بهت هواداران ایرانی و کادر فنی تیم ملی پس از این ضربه و اتفاق مشخص می‌کرد که تا چه اندازه گل نشدن این توپ برای شام غیر قابل باور بوده است.

این اتفاق در حالی رقم خورد که پس از اخراج شجاع خلیل زاده در دقیقه ۹۰ تیم ملی ۱۰ نفره به دروازه میزبان رقابتها حمله می کرد و در نهایت هم تیم ملی کشورمان در این دیدار با نتیجه ۳ بر دو شکست خورد و به از راهیابی به دیدار فینال بازماند.

منبع: خبر ورزشی


ت ت
کدخبر: 241713 تاریخ انتشار
منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها