هیچکس نمی‌تواند این زن زیبا را ببوسد وگرنه می‌میرد!+عکس دختر زیبا

دختری به نام کارولین کری کوین با انتشار تصاویر و ویدیوهایی از خود در فضای مجازی عنوان کرد که پسرهایی که می‌خواهند لب‌های او را ببوسند بهتر است مراقب باشند، چراکه ممکن است مثل یک گلوله کشنده باشد.

هیچکس نمی‌تواند این زن زیبا را ببوسد وگرنه می‌میرد!+عکس دختر زیبا
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ این دختر زیبا ساکن بوستون از آلرژی شدید غذایی و همچنین یک بیماری مزمن به نام سندرم فعال‌سازی ماست‌سل (MCAS) رنج می‌برد.بیماری MCAS یک بیماری ایمنی است که باعث می‌شود سلول‌های او همه چیز ازجمله تمام غذاها جز دو نوع غذا، جو و فرمول ضد حساسیت را به‌عنوان آلرژن‌های شدید شناسایی نادرست کنند.

آلرژی دختر زیبا

این اختلال باعث ایجاد دوره‌های شدید تورم، تنگی نفس، کهیر، اسهال، استفراغ و سایر علائم می‌شود. طبق گزارش کلینیک کلیولند، در موارد شدید، ممکن است این بیماری منجر به آنافیلاکسی تهدیدکننده زندگی شود.

بنابراین هر فردی که قصد بوسیدن کوین را دارد باید از سه قانون پیروی کند.

قانون شماره ۱ این است که آن‌ها نمی‌توانند هیچ یک از شش آلرژن اصلی آنافیلاکتیک من (بادام زمینی، آجیل درختی، کنجد، کیوی، خردل یا غذاهای دریایی) را ظرف ۲۴ ساعت پس از بوسیدن من دریافت کنند.

قانون دوم این است که آن‌ها سه ساعت قبل از بوسیدن من نمی‌توانند چیزی بخورند و قانون شماره ۳ این است که آن‌ها باید دندان‌های خود را مسواک بزنند.اگر یک فرد بالقوه نتواند این پیش‌نیازها را قبل از بوسیدن برآورده کند، عواقب آن می‌تواند برای کوین کشنده باشد.

به گفته کلینیک Ehlers Danlos Syndrome (EDS) تقریباً از هر شش نفر یک نفر، از جمله خوانندگانی مانند بیلی آیلیش و هالزی در لیست A، به نوعی بیماری ماست‌سل مبتلا هستند که MCAS شایع‌ترین آن‌هاست.ناتاشا کوتس، ۲۷ ساله، ژیمناستیک بریتانیایی که به این بیماری مبتلا شده است، به شدت به احساسات قوی حساسیت دارد. حملات خنده، غم و اندوه یا استرس می‌تواند باعث یک واکنش شیمیایی کشنده در او شود.

کوتس، که مانند کوین، جزئیات دلخراش مبارزات سلامتی خود را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته، فاش کرد که به دلیل وخامت بیماری خود مراسم تشییع جنازه خود را در سن ۲۰ سالگی برنامه‌ریزی کرده است.او به NeedToKnow می‌گوید، با این حال، کوین وظیفه خود را به جای آماده شدن برای مرگ، از زمان تشخیص MCAS در سال ۲۰۱۷، بر روی داشتن یک زندگی «کامل و شاد» قرار داده است.بازمانده‌ای که به عنوان استخدام کننده مراقبت‌های بهداشتی کار می‌کند، گفت: من در سپتامبر ۲۰۱۷ پس از یک واکنش آلرژیک واقعی به آلودگی متقاطع با آجیل به یک سری دوره‌های آنافیلاکسی به غذاهایی که به آن‌ها حساسیت نداشتم، مبتلا شدم.

 

او افزود: «متخصص آلرژی من در آن زمان مشکوک بود که ممکن است MCAS باشد، اما برای تشخیص درست باید به یک متخصص مراجعه کنم.» پس از یک لیست انتظار طولانی هشت ماهه، یک متخصص MCAS را دیدم که به طور رسمی تشخیص داد.

کوین گفت: «این وضعیت با بسیاری از علائم ناراحت‌کننده و تهدیدکننده زندگی مانند دشواری تنفس، تورم یا خارش در گلو و دهان، از دست دادن هوشیاری، فشار خون پایین و کهیر یا بثورات ظاهر می‌شود.» برای جلوگیری از شعله‌ور شدن MCAS و علائم MCAS، از محرک‌هایی مانند غذا، پوست حیوانات، کپک، گرد و غبار، گرما و بوهای خاص اجتناب می‌کنم.

او به ناظران TikTok گفت: «بوسیدن پسرها قطعاً یک خطر است. «این بی‌ثباتی بالقوه را به زندگی من دعوت می‌کند. اما زندگی روزمره برای من هم همینطور است.»«من می‌توانم کاملاً از بوسیدن اجتناب کنم و در مورد روابط فقط در یک حباب زندگی کنم. اما من تصمیم می‌گیرم کمی ریسک‌های حساب‌شده بپذیرم تا بتوانم زندگی کامل و شادی داشته باشم.»خوشبختانه، کوین تنها واکنش‌های آلرژیک جزئی را در حین کانادولینگ با یک هونک تحمل کرده است.

او در اینترنت گفت: «دهان، لب‌ها و زبانم خارش شدید دارند،» و اضافه کرد که او همچنین «کمی برافروختگی» را تجربه کرده است. کوین برای فرونشاندن شعله‌ها بلافاصله دندان‌هایش را مسواک می‌زند و دوز داروهای اورژانسی مانند بنادریل را پایین می‌آورد.اگر زمانی می‌خواهید بدانید که آیا احساسات مردی در مورد شما جدی است، فقط به او بگویید که MACS دارید و باید از این سه قانون پیروی کند تا بلافاصله متوجه شوید که چه حسی به شما دارد.


ت ت
کدخبر: 241876 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها