انصراف قطعی استقلال از گزینه جدی سرمربی باشگاه؛ آمدن رگکامف منتفی شد

مذاکره باشگاه استقلال با سرمربی رومانیایی اسبق الهلال نتیجه نداد و از پیوستن رگکامف به تیم منصرف شد.

انصراف قطعی استقلال از گزینه جدی سرمربی باشگاه؛ آمدن رگکامف منتفی شد
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛  استقلالی ها بعد از مذاکرات با چند گزینه قصد داشتند لورنتیو اورلین رگکامف را به خدمت بیگیرند تا در نهایت بتوانند یک مربی خارجی را روی نیمکت تیم شان ببینند.

اولین بار یک ایجنت رسمی فیفا باب مذاکره با استقلال را باز کرد اما اواسط مذاکرات یک ایجنت جدید به باشگاه آمد و با ارائه من دیت از رگکامف، مذاکره باشگاه با این مربی رومانیایی را ادامه داد.

گفته می شود در روزهایی اخیر فرد سومی که ایجنت رسمی نیست، از داخل باشگاه استقلال با رگکامف ارتباط گرفته و به این سرمربی رومانیای وعده داد که اگر با او کار کند، رقم قراردادش با آبی ها را بالا می برد.

گویا یکی از آن دو مدیر برنامه هم لودویک دلشات وکیل معروف مقیم سوییس را فعال می کند تا اگر لورنتیو اورلین رگکامف آنها را دور زد، او هم شکایت را به جریان بیاندازد و از طریق فیفا به حق و حقوق خود برسد که این موضوع به گوش مدیران استقلال هم رسیده است و باعث شده برای به خدمت گرفتن این مربی رومانیایی دچار تردید شوند.

به جز این مسائل گفته می شود رگکامف مشکلات خانوادگی هم دارد که باعث شده مدیران استقلال از به خدمت گرفتن این سرمربی رومانیایی منصرف شوند.

با این شرایط پرونده حضور رگکامف در استقلال بسته شده است و آبی ها برای انتخاب سرمربی خارجی، سراغ گزینه های دیگر خواهند رفت.

منبع: خبر ورزشی


ت ت
کدخبر: 242016 تاریخ انتشار
منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها