خبرنگار:

نماینده اهواز در مجلس:

کشور در این شرایط به وفاق ملی نیاز داشت

نماینده اهواز در مجلس گفت: در مملکت نیاز به رفع مشکلات مخصوصاً در حوزه اقتصاد داریم که این کار بزرگ در گرو وحدت و همدلی است اگر این رویه صورت بگیرد قدرت ایران در منطقه و خصوصاً در برابر غرب بیشتر خواهد شد و این یک ارزش‌ افزوده بالا برای ایران است.

کشور در این شرایط به وفاق ملی نیاز داشت
پیشنهاد ویژه

محمد امیر، نماینده اهواز در مجلس، در خصوص لزوم برگزاری منظم جلسات رییس‌ جمهور با احزاب و تشکل‌های سیاسی به خبرنگار سیاسی منیبان گفت: آقای دکتر پزشکیان شعار وفاق ملی را سر دادند بنابراین هر فردی شایسته و کارشناس است باید فرصت حضور و کار پیدا کند. واقعاً در این برهه از زمان، کشور به این شعار که عملیاتی شود احتیاج داشت و تا امروز انتصابات آقای رییس‌جمهور و مجموعه‌شان خوب بوده هرچند انتظار ما بیش از این است.

او افزود: واضح است که کشور به وفاق، وحدت و همدلی نیاز مبرم دارد. در مملکت نیاز به رفع مشکلات مخصوصاً در حوزه اقتصاد داریم که این کار بزرگ در گرو وحدت و همدلی است. اگر این رویه صورت بگیرد قدرت ایران در منطقه و خصوصاً در برابر غرب بیشتر خواهد شد و این یک ارزش‌ افزوده بالا برای ایران است.

دبیر کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس تصریح کرد: یکی از کارهای مهم رییس‌جمهور که ضرورت دارد در برنامه کاری‌شان باشد و در طول خدمت چهار ساله‌شان با تداوم جلو برود جلسه با احزاب و گروه‌های سیاسی است. به عبارتی افرادی که سلایق مختلف سیاسی دارند، می‌توانند پیام این وحدت را به خوبی به جامعه انتقال دهند و همه احساس خودی بودن داشته باشند.

محمد امیر اظهار کرد: نباید روندی دنبال شود که جلسات رییس‌جمهور با احزاب حالت نمایشی پیدا کند. مهم‌ترین فرد برای جلوگیری از این روال نادرست شخص خود آقای پزشکیان است. یعنی ایشان خودشان تنظیم و برگزاری این جلسات را مدیریت کنند و افراد حاضر در جلسه به این باور برسند که این جلسات، منظم و دغدغه رییس‌جمهور است.

او در پایان خاطرنشان کرد: هر کاری نمایشی باشد پس از مدت کوتاهی اثر خود را از دست خواهد داد. آقای پزشکیان مرتباً می‌گویند نباید با هم دعوا داشته باشیم که این حرف درستی است. وقتی احزاب در یک فضای آرام و دوستانه در کنار هم قرار بگیرند و با رییس‌جمهور و مدیران رده بالای کشور درد و دل کنند یا حتی نظرات و پیشنهادات خود را بیان کنند، انسجام داخلی به اوج خود خواهد رسید. من به شخصه این دست جلسات را برای کیان نظام و افزایش روحیه احزاب و تشکل‌ها بسیار موثر می‌دانم و امید است در این چهار سال، شاهد برگزاری منظم این جلسات و خروجی موثر آن در میدان عمل باشیم.


ت ت
کدخبر: 242057 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها