عامل شهادت سرباز وظیفه در زاهدان به دام افتاد!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت سرباز وظیفه " علیرضا رئوفیان" که در پاسگاه انتظامی "قلعه بید" زاهدان به شهادت رسیده بود خبر داد.

عامل شهادت سرباز وظیفه در زاهدان به دام افتاد!
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ سردار محمدرضا اسحاقی،فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی شهادت سرباز وظیفه "علیرضا رئوفیان" توسط اشرار مسلح در پاسگاه انتظامی "قلعه بید" زاهدان دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس سیستان و بلوچستان قرار گرفت. تیم رسیدگی کننده به پرونده در جریان تحقیقات تخصصی خود سرنخ‌هایی از زندگی مخفیانه متهم به دست آوردند و در نهایت با تلاش پلیس و پس از رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های ویژه، عامل اصلی شهادت سرباز وظیفه شهید "علیرضا رئوفیان" را دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عامل شهادت سرباز وظیفه "علیرضا رئوفیان" در تحقیقات اولیه به عضویت در گروهک تروریستی جیش‌الظلم و درگیری مسلحانه منجر به شهادت این شهید والامقام اعتراف کرد.

در مرداد ماه سالجاری سرباز وظیفه شهید" علیرضا رئوفیان" در حین حراست، تامین نظم و امنیت در اثر اصابت گلوله در پاسگاه "قلعه بید" شهرستان زاهدان توسط گروهک تروریستی جیش الظلم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: ایرن


ت ت
کدخبر: 242676 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها