این زن نه تنها زیبا نیست زشت هم هست اما خیلی خوش شانس است!

احتمالا شماهم تا به حال در فضای مجازی افرادی نازیبا که بسیار خوش شانس هستند دیده اید، اما شناخت این فرد قطعا شوکه تان خواهد کرد.

این زن نه تنها زیبا نیست زشت هم هست اما خیلی خوش شانس است!

به گزارش منیبان؛ هر روز در فضای مجازی عکس ها و تصاویر زیادی از زندگی لاکچری چهره های مشهور منتشر می شود که با واکنش های بسیاری همراه است. مارک الیوت زاکربرگ موسس و برنامه نویس شبکه جهانی فیسبوک به تازگی با رونمایی از هدیه ای که برای همسرش تهیه کرده موجب تحریک حسادت بسیاری از خانم ها شده است، خانم هایی که معتقدند گرچه همسر زاکربرگ از زیبایی چهره بی بهره است اما دارای اقبال و شانس زیادی در زندگیست! اما هدیه رشک برانگیزانه زاکربرگ برای همسرش چه بود که حسرت بسیاری از بانوان را به همراه داشت؟

مارک زاکربرگ یکی از ثروتمندترین افراد جهان اینستاگرام خود را با انتشار تصویری از یک خودرو به روز کرد. او با انتشار عکسی از یک مینی‌ونِ پورشه نوشت:"پریسیلا به یک مینی‌ون احتیاج داشت بنابراین من در روزهای گذشته مشغول طراحی خودرویی بودم که تقریبا مطمئن هستم باید پیش از این تولید می‌شد."در تصویر منتشر شده در اینستاگرام زاکربرگ دو خودرو به رنگ خاکستری روشن و کاملا ست دیده می شود که یکی هدیه او به همسرش است و یکی هدیه کوچکی است که کارآفرینِ میلیاردرِ آمریکایی بابت کار بر روی خودروی همسرش به خودش داده است.

مارک-زاکربرگ

مشخصات خودروی لاکچری همسر میلیاردر معروف زاکربرگ

مارک زاکربرگ این خودرو را با توجه به نیازهای همسرش برای جابجایی مداوم فرزندانشان طراحی و شخصی‌سازی کرده است. برای تولید این مینی‌ون سفارشی از خودروی پایه پورشه کایِنِ توربو جی‌تی(Porsche Cayenne Turbo GT) استفاده شده، این نسخه خاص از خودروی اِس‌یو‌ویِ برندِ پورشه تنها نسخه موجود است و تنها طی سه ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. مینی‌ونِ پریسیلا از یک موتور با قدرت 650 اسب بخار بهره می‌برد و نهایت سرعت این خودرو هم به کمی بیشتر از 305 کیلومتر می‌رسد. این خودرو دارای 8 سیلندر و سه ردیف صندلی مجهز است.

بیوگرافی مارک زاکربرگ

مارک الیوت زاکربرگ متولد 14 می 1984 در شهر کوچک وایت پلینز نیویورک دارای ملیت بلغاری-آمریکایی است پدر او ادوارد زاکربرگ دندان پزشک و مادرش روانشناس بودند. او چهارمین فرزند و تنها پسر خانواده و دارای سه خواهر بزرگ به نام های رندی، دانا و امیل زاکربرگ می باشد.مارک الیوت زاکربرگ در تاریخ 19 می سال 2012 با «پریسیلا چان» هم دانشگاهی خود ازدواج کرد. همسر او "پریسیلا چان” متولد بوستون است، والدین او از پناهندگان ویتنامی – چینی بودند.

فرزندان-مارک-زاکربرگ

داستان آشنایی و ازدواج پریسیلا زاکربرگ با مارک

پریسیلا زاکربرگ در یکی از مصاحبه های خود شرح داد در مهمانی مرکز Alpha Epsilon برگزار کرده بود، نخستین جرقه های ازدواج او با مارک زده شد. پریسیلا پزشک متخصص کودک و زن خیری است که با راضی نمودن مارک زاکربرگ سبب شد او 99% سهام فیسبوک (معادل 45 میلیارد دلار) را به بنیاد چان زاکربرگ هدیه نمود.و پریسیلا چان صاحب فرزندی دختر به نام ماکسیما هستند، ماکسیما متولد 2015 است و پدر و مادرش به خاطر تولد او 99 درصد از سهامشان در فیسبوک را به خیریه هدیه دادند.از نظر بسیاری افراد گرچه پریسیلا زاکربرگ جزو افراد خوش شانس است اما او بانویی تحصیل کرده و موفق بوده و در کارهای خیر مشارکت دارد. مینی‌ون سفارشی تنها هدیه لوکس دکتر پریسیلا چان از طرف همسرش نیست بلکه زاکربرگ حلقه‎ ی ازدواج همسرش چان را خودش به تنهایی طراحی کرده است، این حلقه ازدواج یک سنگ یاقوت در وسط داشته که دو طرف آن دو الماس قرار می‎گیرد.مارک زاکربرگ دو ماه پیش نیزیک مجسمه غول‌پیکر سبزرنگ با شبه لباسی از نقره مایع از همسرش برای قرار دادن در باغ شخصی تقدیم او کرده بود.


ت ت
کدخبر: 242706 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها