عروس دست کج تهرانی به خانه مادرشوهرش هم رحم نکرد!

عروس طمع‌ کار با همکاری همسرش دست به اقدامی عجیب و قابل تامل زد و سرقتی میلیاردی را از خانه مادر شوهرش رقم زد.

عروس دست کج تهرانی به خانه مادرشوهرش هم رحم نکرد!
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ چند وقت پیش، زنی میانسال به یکی از کلانتری‌های شمال تهران مراجعه کرد و به افسر نگهبان گفت که به همراه خانواده‌اش برای تفریح به گیلان رفته و وقتی بعد از چند روز به خانه برگشته، متوجه شده که اموال باارزشش از جمله طلا، 2500 یورو، 300 دلار، گذرنامه، سند مالکیت خودرو، دسته چک و فیش حج تمتع به ارزش تقریبی 5 میلیارد تومان به سرقت رفته است.پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرا، گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی به تحقیقات میدانی پرداختند. با توجه به اینکه درب خانه بدون تخریب و با کلید باز شده بود، فرضیه‌ی سارقی آشنا مطرح شد. 

تیم پلیسی با بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف، لحظه ورود و خروج سارق را شناسایی کردند. شاکی در این مرحله متهم را شناسایی کرد و گفت که سارق شباهت زیادی به عروسش دارد، اما پسرش چند ماه قبل گفته بود که او برای تحصیل به ایتالیا رفته است.ادامه تحقیقات نشان داد که عروس شاکی از کشور خارج نشده و با بررسی‌های فنی مشخص شد که او در زمان سرقت در محل وقوع جرم حضور داشته است. پلیس با اطلاعات به‌دست‌آمده، به خانه سارقان آشنا رفت و پس از تعقیب پسر شاکی را دستگیر کرد، ولی زن جوان قبل از رسیدن کارآگاهان محل را ترک کرده بود. سپس کارآگاهان با شناسایی یکی از دوستان خانوادگی این زوج که در فروش اموال مسروقه نقشی داشت، او را نیز دستگیر کردند و حدود 210 گرم طلا از او کشف شد. مشخص گردید که 5 قطعه سکه طلا نیز توسط زن جوان فروخته شده و 108 میلیون تومان از این طریق به‌دست آمده است. 

تیم تحقیق فهمید که زن جوان بعد از ترک خانه‌اش به خانه عمویش در یکی از روستاهای غرب کشور رفته و در مسیر با ایجاد ترافیک مصنوعی دستگیر شد. بررسی‌ها نشان داد که 210 گرم طلا از عروس شاکی کشف و قسمتی از پول حاصل از فروش طلاها به حساب‌های بانکی و کیف پول دیجیتال او واریز شده است. زن جوان اول منکر جرم خود شد، اما بعد از اینکه متوجه شد شوهرش به سرقت اعتراف کرده، ناچار به اعتراف گردید و گفت به خاطر طمع به خانه مادر شوهرش اقدام به سرقت کرده است. در ادامه، مشخص شد که او با استفاده از کیف پول دیجیتال و نرم‌افزارهای خاص، پول‌های حاصل از سرقت را به ارز دیجیتال تبدیل کرده بود. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان به زندان انتقال یافتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.


ت ت
کدخبر: 242781 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها