این دختر عجیب دست تتلو را از پشت بسته است/ 99 درصد بدنش را تاتو کرده!+عکس

زنی از ایالت کنکتیکوت 99.98% از بدن خود را خالکوبی یا تاتو کرده است. با وجود این او هنوز فضایی برای خالکوبی و تغییرات بیشتر پیدا می کند.

این دختر عجیب دست تتلو را از پشت بسته است/ 99 درصد بدنش را تاتو کرده!+عکس
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ او به خاطر این کارش دو رکورد جهانی گینس را به ثبت رسانده است.

 

خالکوبی شده ترین و تغییر یافته ترین زن دنیا ، زن بسیار عجیبی که 99 درصد از بدن خود را تاتو کرده!!!

Esperance Lumineska Fuerzina دامپزشک سابق ارتش کنکتیکوت ایالات متحده به دلیل علاقه اش به این کار به شهرت رسیده است. او رکورد بیشترین تغییرات بدنی و خالکوبی را در سراسر جهان در اختیار دارد.این دستاورد او بخشی از پروژه ده ساله است. او حتی مردمک چشم خود را خالکوبی کرده و ایمپلنت های فلس مانند را به پوست سر و بازوهای خود اضافه کرده است.عشق او به خالکوبی در سن 21 سالگی شروع شد. اولین خالکوبی او بر روی باسنش بود که مربوط به عشق قبلی اش بود. او بعدا آن را پوشاند. چند سال بعد او تغییراتش را آغاز کرد که با زبان شکافته شروع شد.

 

شکستن استانداردهای زیبایی ، Esperance Lumineska Fuerzina

او معتقد است که استانداردهای سنتی زیبایی را به چالش می کشد. او خالکوبی و تغییرات بدن را لذتبخش و رهایی بخش می داند اما اذعان می کند که بسیاری از مردم آن را درک نمی کنند و درمورد آن منفی فکر می کنند.او به رکوردهای جهانی گینس گفت که بدنش مانند یک بوم متحرک است. به گفته اسپرانس، مسیر او به سمت رکورددار شدن تصادفی بود. او بیش از یک دهه بود که بدن خود را خالکوبی می کرد و بدنش پر از خاطرات سفرهای جهان و نقاشی های دوستانش بود.

زن بسیار عجیبی که 99 درصد از بدن خود را تاتو کرده!!!

یکی از دوستانش به او گفت که می تواند این عنوان را کسب کند به همین خاطر باعث شد که او درخواست کند. اسپرانس در ابتدا دلهره داشت اما می خواست قدرت زنان و آنچه ممکن است را به نمایش بگذارد.

 

تعداد شوکه کننده خالکوبی ها

تاتوهای روی بدن اسپرانس شامل خالکوبی روی زبان، لثه، مردمک چشم و حتی اندام تناسلی اوست. اما او به همین جاها بسنده نکرد. او 89 تغییر در بدنش از جمله 15 کاشت زیرپوستی دارد.

 

غلبه بر ترس و شکستن رکورد

شهامت اسپرانس برای تغییرات شدید در قسمت های ظریف بدنش به او کمک کرد تا از رکوردداران قبلی پیشی بگیرد. شارلوت گوتنبرگ، زن قبلی که بیشترین خالکوبی را انجام داده بود 98.7% از بدن خود را با تاتو پوشانده بود.اسپرانس به راحتی رکورد خود را به خاطر تغییراتی که بدنش اعمال کرده بود شکست. رکورد قبلی 40 تغییر از سال 2012 باقی مانده بود.

 

اسپرانس (Esperance Lumineska Fuerzina) برنامه آینده اش را اعلام کرده

حتی با فضای کمی که روی بدنش باقی مانده هیچ نشانه ای از انصراف از این کارش در او دیده نمی شود. تصور پایان دادن این کار برای او سخت است. او در جدیدترین عکسهایش نشان می دهد که تغییرات جدیدی دارد.


ت ت
کدخبر: 243344 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها