پذیرش بدون کنکور دانش‌آموزان المپیکی در دانشگاه فرهنگیان

وزیر آموزش‌ و پرورش در جمع دانش‌آموزان اعزامی به المپیک دانش‌آموزی ۲۰۲۴ گفت: تلاش خواهیم کرد تا شرایط پذیرش شما را در رشته‌های تربیت‌بدنی دانشگاه فرهنگیان فراهم کنیم.

پذیرش بدون کنکور دانش‌آموزان المپیکی در دانشگاه فرهنگیان
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ علیرضا کاظمی، وزیر آموزش‌ و پرورش  در جمع کاروان ورزشی دانش‌آموزان اعزامی به مسابقات جهانی 2024 بحرین در اردوگاه شهید باهنر گفت: این مسابقات برای شما دانش‌آموزان مأموریت بزرگی قلمداد می‌شود، زیرا شما نمایندگان جمهوری اسلامی و ملت ایران در جهان خواهید بود.خوشحالم که در میان حجم بالای مشغله‌های وزارت آموزش و پرورش، در کنار شما هستم و امیدوارم در این رویداد بزرگ ورزشی و مسابقات جهانی، اتفاقات و نتایج خوبی رقم بخورد و با افتخارآفرینی شما دانش‌آموزان ورزشکار، دل میلیون‌ها ایرانی شاد شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این که شما نمایندگان جامعه بزرگ دانش‌آموزی در عرصه جهانی هستید، گفت: تمام رفتار، گفتار و کردار شما بیانگر فرهنگ یک ملت است و از این منظر جایگاه امروز شما بسیار حساس، ارزشمند و متعالی است که باید قدرش را بدانید و از آن مراقبت کنید و در پاسداشت فرهنگ و ارزش‌های ایران و انقلاب اسلامی، کوشا باشید زیرا امروز شما از مسیر انقلاب اسلامی پا به عرصه جهانی می‌گذارید و پرچمدار خون هزاران شهید در جمهوری اسلامی هستید.

وی با اشاره به این که هیچ موفقیتی حاصل نمی شود مگر آن که برای آن تلاش و سعی مکرر شده باشد، بیان کرد: تلاش‌های شما در رسیدن به این نقطه، بسیار ارزشمند است اما بدانید که در این مسیر ایمان، اعتقاد راسخ و تلاش با برنامه موجبات پیروزی شما را فراهم خواهد کرد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ذکر نام خداوند و توکل به او در همه امور، شتاب‌دهنده موفقیت شما خواهد بود و تمسک و توسل به خداوند در کنار توانمندی‌های فردی، زمینه موفقیت‌های بیشتری شما را فراهم خواهد کرد.

کاظمی با تأکید بر ضرورت اصلاح و بهبود زیر ساخت‌های ورزشی گفت: در این حوزه تمام همت و تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

وزیر آموزش و پرورش در پایان این نشست صمیمی، خطاب به معاون تربیت‌بدنی گفت: همه دانش‌آموزان اعزامی باید مورد تقدیر و تجلیل قرار بگیرند و علاوه بر هدیه نقدی به مدال‌آوران، تلاش خواهیم کرد تا شرایط پذیرش آنان در رشته‌های تربیت‌بدنی دانشگاه فرهنگیان فراهم کنیم.

المپیک دانش‌آموزی 2024 بحرین از اول تا دهم آبان ماه در شهر منامه پایتخت کشور بحرین برگزار می‌شود و کاروان دانش‌آموزی کشورمان با حضور 120 شرکت‌کننده در قالب 12 تیم و 8 رشته ورزشی شامل: شمشیربازی، هندبال، شطرنج، جودو، پدل، تنیس، تکواندو و کشتی آزاد و فرنگی به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد.


ت ت
کدخبر: 243432 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها