ظهور متفاوت گرایی در مسابقات جهانی تیرانا؛ قهرمان المپیک ایران خط و نشان کشید

گرایی گفت: پس از مسابقات جهانی نیز طبق شنیده‌ها، امکانش هست که تغییراتی در اوزان به‌وجود بیاید. پس از آن تصمیم خواهیم گرفت که در چه وزنی کشتی بگیرم.

ظهور متفاوت گرایی در مسابقات جهانی تیرانا؛ قهرمان المپیک ایران خط و نشان کشید
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ محمدرضا گرایی، قهرمان المپیک و جهان با بیان اینکه آخرین دوره از تمریناتش را در اردوی تیم ملی به پایان رسانیده و برای اعزام به مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی تیرانا آماده است، اظهار داشت: ان‌شاءالله بهترین عملکرد خود را در این دوره از مسابقات به نمایش خواهم گذاشت.

وی در خصوص اتفاقاتی که پیش المپیک پاریس رخ داد تا از حضور در این رقابت‌ها و کسب مدال طلا در آن جا بماند، اظهار داشت: المپیک پاریس تمام شده است و من در آن حضور نداشتم، اما در نخستین حضورم در المپیک (توکیو) توانستم مدال طلا کسب کنم، تمام ذهنیتم این است که بتوانم امسال در مسابقات جهانی خوش بدرخشم.

وی ادامه داد: پس از مسابقات جهانی نیز طبق شنیده‌ها، امکانش هست که تغییراتی در اوزان به‌وجود بیاید. پس از آن تصمیم خواهیم گرفت که در چه وزنی کشتی بگیرم.

نایب قهرمان جهان خاطرنشان‌کرد: همیشه تلاش می‌کنم بهترینِ خودم باشم و در این مسابقات نیز همین‌گونه خواهد بود و با خوش‌رنگ‌ترین مدال از مسابقات بازمی‌گردم.

منبع: مهر


ت ت
کدخبر: 243463 تاریخ انتشار
منبع مهر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها