اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق آبان ماه صادر شد

​معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با صدور احکام اصلاحی متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری، مبلغ مابه‌التفاوت ناشی از اجرای قانون مذکور در شش ماه گذشته نیز محاسبه و پرداخت خواهد شد.

اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق آبان ماه صادر شد
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، رضا فیضی نژاد اعلام کرد: در اجرای جز یک ماده ۲۸ قانون برنامه هفتم پیشرفت کشور مبنی بر متناسب سازی حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری با ۹۰ درصد حقوق و فوق‌العاده‌های مشمول کسور شاغل همطراز و با تأکیدات و پیگیری‌های ریاست محترم جمهور و مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پس از دریافت جداول متناسب سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش صندوق از سوی سازمان اداری و استخدامی و تأمین منابع لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه، این صندوق وارد مرحله محاسبه و صدور احکام اصلاحی ناشی از اعمال متناسب سازی شده است.

مهر نوشت: وی گفت: صدور احکام شروع شده و تا پایان شب گذشته عملیاتی شد و بارگذاری آن روی سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir ظرف ۲۴ ساعت آینده انجام خواهد شد.

فیضی نژاد در خصوص پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان این صندوق و مابه‌التفاوت ناشی از اعمال متناسب سازی، اظهارداشت: با رایزنی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، منابع لازم تأمین و حقوق عزیزان بازنشسته تا آخر شب گذشته در دو مرحله شامل حقوق و مبلغ ناشی از اجرای متناسب سازی مهرماه واریز خواهد شد.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: با صدور احکام اصلاحی متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری، مبلغ مابه‌التفاوت ناشی از اجرای قانون مذکور در شش ماه گذشته نیز محاسبه و پرداخت خواهد شد.

بازنشستگان عزیز، خبر خوشی برای شما داریم! صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرده است که مابه‌التفاوت حقوق ناشی از اجرای قانون همسان‌سازی در شش ماه گذشته برای تمامی بازنشستگان محاسبه و پرداخت خواهد شد. این یعنی بازنشستگانی که به دلیل تاخیر در اجرای کامل قانون همسان‌سازی، حقوق کمتری دریافت کرده‌اند، به زودی مبلغ موردنظر را به حساب خود واریز خواهند کرد. این اقدام نشان از توجه ویژه مسئولین به مطالبات بازنشستگان و تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی آنها دارد. با این پرداخت، حقوق بازنشستگان به طور کامل به روزرسانی شده و عدالت در پرداخت‌ها برقرار خواهد شد.


ت ت
کدخبر: 244102 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها