تصادف شدید سواری ال نود با پژو در بزرگراه همت

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت از برخورد سواری ال نود با پژو در محدوده بزرگراه همت خروجی توانیر و ایجاد ترافیک در این محدوده خبر داد.

تصادف شدید سواری ال نود با پژو در بزرگراه همت

به گزارش منیبان؛ سرهنگ مجید رنجبر، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت گفت: در ساعت 08:05  صبح امروز  وقوع یک فقره تصادف در مسیر بزرگراه همت خروجی توانیر به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که سواری ال نود   به علت عدم توجه به جلو  با تاکسی پژو  برخورکرده و چون دیگر قادر به  کنترل وسیله نقلیه خود نبوده در همان لاین میانی بزرگراه  از  حرکت باز می ایستند .

سرهنگ رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب ادامه داد با حضور تیم کارشناسی منطقه 24 پلیس راهور منطقه در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار سواری ال نود با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردید و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند .

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت بیان کرد: در این حادثه سواری ال نود   به علت عدم توجه به جلو نسبت به تاکسی پژو  مقصر شناخته شد.

او از رانندگان خواست حین رانندگی از عجله و شتاب خودداری نموده و از حرکت  با سرعت بالا بپرهیزند  و در هر لحظه حواس خود را به رانندگی بسپارند تا شاهد اینگونه حوادث و بروز ترافیک نباشیم .

او گفت: به علت غیر قابل حرکت بودن این خودروها و تا رسیدن جرثقیل امدادی بار ترافیکی سنگینی در این محدوده شکل گرفت و این ترافیک بزرکراه کردستان را نیز درگیر کرد .


ت ت
کدخبر: 26789 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها